افتتاح بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران در مشهد

سرپرست نمایشگاه بین‌المللی مشهد گفت: امروز همزمان با سالروز مبعث رسول مکرم اسلام نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی شامل ادوات، ماشین‌آلات و مکانیزاسیون به عنوان بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران آغاز به کارکرد.

رضا صفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خراسان رضوی، اظهار کرد: این نمایشگاه ظهر امروز پنجشنبه ۱۹ بهمن‌ماه افتتاح و تا ۲۲ بهمن ماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی مشهد به کار خود ادامه خواهد داد.

وی در خصوص اهداف این نمایشگاه افزود: اهداف این نمایشگاه شامل شناساندن پتانسیل‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصوالات جدید در زمینه‌های مختلف کشاورزی، نگاه ویژه به حوزه‌های اشتغال و رونق تولید، برقراری ارتباط مناسب میان تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان و توسعه صادرات در حوزه کشاورزی است.

رضا صفری خاطرنشان کرد: بزرگترین نمایشگاه کشاورزی ایران در فضایی به وسعت ۲۵ هزار متر مربع و در سالن‌های مفاخر، فردوسی، عطار و همچنین فضای باز برای استقرار شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه پیش‌بینی شده تا محصولات و کالاهای تولیدی و به‌روز خود را به بازدید عموم بگذارند.

وی ادامه داد: تعداد کل مجموعه‌های حاضر در نوزدهمین نمایشگاه تخصصی کشاورزی بیش از ۳۰۰ شرکت و در قالب ۲۰۰ غرفه است که تعداد مشارکت‌کنندگان داخل خراسان رضوی ۱۱۰ شرکت و همچنین تعداد مشارکت‌کنندگان خارج از استان ۹۰ شرکت از استان‌های تهران، آذربایجان غربی و شرقی، خوزستان، فارس، همدان، مرکزی، مازندران، کردستان، اصفهان، البرز، کرمان، لرستان، زنجان و قزوین است.

کد خبر 726784

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.