از صدر تا قعر آماده برای یازدهمین تقابل

هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، اصفهان، ایلام و سنندج پیگیری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فردا _جمعه بیست بهمن_ هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان با برگزاری پنج دیدار در شهرهای تهران، سیرجان، اصفهان، ایلام و سنندج از ساعت ۱۳ پیگیری می‌شود.

رودررویی صدر با قعر جدول به میزبانی پایتخت

تیم خاتون بم صدر نشین فردا میهمان تیم آوای تهران قهر نشین جدول است. شاگردان مرضیه جعفری بدون باخت با ۸ پیروز، ۲ مساوی و ۲۶ امتیاز در صدر جدول قرار دارند و در طرف مقابل تیم آوا تهران با یک برد، ۲ مساوی و ۵ امتیاز در جایگاه آخر جدول قرار گرفته است.

بازی فردا برای دختران بمی بازی ساده و نتیجه‌ای قابل پیش بینی دارد اما قطعاً دختران پایتخت برای رؤیا رویی برابر پر افتخارترین مربی و تیم لیگ برتری در خانه برنامه‌ای از پیش مشخص شده و منسجم دارند و امید پیروزی از این تیم میزبانی می‌کنند.

در هفته گذشته تیم خاتون بم میزبان تیم کانی کردستان بود که با نتیجه ۳ بر صفر به پیروزی رسید در طرف مقابل تیم آوای تهران موفق شد در شیراز تیم ایساتیس کران فارس را ۲ بر یک شکست دهد تا با روحیه قوی آماده تقابل با قهرمان فصل قبل شود.

تقابل تیم فارس با مربی شمالی در خانه همسایه

در دیگر دیدار این هفته تیم رده سومی شهرداری سیرجان میزبان تیم ایساتیس کران فارس است. با توجه به شکست هر دو تیم در هفته قبل در بازی فردا با انگیزه مضاعف برای برتری و زدن گل در مستطیل سبز حاضر می‌شوند.

تیم فارس در بازی قبل مقابل تیم قهر جدولی آوای تهران شست خورد. شاگردان مریم ایراندوست در هفته گذشته میهمان تیم ملوان در شهر پدری ایران دوست بودند و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم انزلی شد تا نه تنها انتقام بازی قبل را نگرفته باشد که بلکه بندر انزلی را دست خالی به سوی سیرجان ترک کنند.

دختران فارس با ۲ برد و ۷ امتیاز در جایگاه هشتم نشسته‌اند و کار سختی در خانه شهرداری دارد چرا که تیم شهرداری سیرجان با ۷ برد و ۲۲ امتیاز در رده سوم ایستاده است.

صف آرایی زرد و آبی در مستطیل سبز

تیم نسبتاً بومی و جوان اردلان فردا میزبان تیم ملوان بندر انزلی است. در ۵ تقابل این دو تیم، دو بازی با تساوی و ۳ بازی با برتری سپاهان به پایان رسیده است. در مسابقات دور رفت به میزبانی شهر انزلی، ملوان و سپاهان به تساوی یک بر یک رضایت دادند. تیم ملوان با ۸ برد و ۲۵ امتیاز و تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به خاتون در رده دوم جدول قرار دارد و تیم سپاهان نیز با ۵ برد و ۱۸ امتیاز با تفاضل بهتر نسبت به پالایش گاز ایلام در جایگاه چهارم قرار گرفته است.

برنامه بازی‌های هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال بانوان

آوا تهران – خاتون بم (ورزشگاه کارگران تهران)

شهرداری سیرجان – فرا ایساتیس کران فارس (ورزشگاه امام علی (ع) سیرجان)

فولاد مبارکه سپاهان اصفهان – ملوان بندرانزلی (ورزشگاه باغ فردوس اصفهان)

پالایش گاز ایلام – نماینده البرز (ورزشگاه عدالت ایلام)

کانی کردستان – پیکان تهران (ورزشگاه ملک نیا سنندج)

جدول لیگ برتر فوتبال بانوان

تیم تعداد بازی تعداد برد تعداد مساوی تعداد باخت امتیاز.
۱

خاتون بم

۱۰ ۸ ۲ ۰ ۲۶
۲

زنان ملوان

۱۰ ۸ ۱ ۱ ۲۵
۳

شهرداری سیرجان

۱۰ ۷ ۱ ۲ ۲۲

۴

زنان سپاهان

۱۰ ۵ ۳ ۲ ۱۸
۵

پالایش گاز ایلام

۱۰ ۵ ۳ ۲ ۱۸
۶

زنان پیکان

۱۰ ۲ ۲ ۶ ۸
۷

نماینده البرز

۱۰ ۲ ۱ ۷ ۷
۸

ایساتیس کران فارس

۱۰ ۲ ۱ ۷ ۷
۹

کانی کردستان

۱۰ ۱ ۲ ۷ ۵
۱۰

آوا تهران

۱۰ ۱ ۲ ۷ ۵
کد خبر 726773

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.