سه طرح بزرگ در حوزه خانواده اجرا می‌شود

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده از اجرای سه طرح بزرگ در حوزه زنان و خانواده در سطح کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، انسیه خزعلی صبح امروز _پنجشنبه نوزدهم بهمن_ در راستای سفر یک روزه خود به استان یزد در دیدار با آیت‌الله ناصری امام جمعه یزد اظهار کرد: طرح «زندگی و بالندگی» مرتبط با حوزه والدین دانش آموزان یکی از طرح‌هایی است که عمدتاً به زیست عفیفانه، سبک زندگی و نوع تعامل دانش آموزان با خانواده و اجتماع می‌پردازد، در واقع، این طرح نحوه برخورد عفیفانه را که برای دانش آموزان نیاز است، توسط خانواده برای آنها تبیین می‌کند.

وی افزود: یکی دیگر از طرح‌های حوزه خانواده، طرح «رویداد خانواده» به صورت ملی است که برخی رویدادهای آن اجرایی شده و در یزد نیز به زودی آغاز می‌شود.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده بیان کرد: طرح رویداد خانواده در قالب ۹ کارگروه اجرایی می‌شود و به مسائل فرهنگی، تغذیه، سلامت، پوشش، مهارت‌های خانوادگی و ارتباطی، بازی در خانواده و … می‌پردازد.

خزعلی با اشاره به طرح مهم «شناسایی زنان تأثیرگذار» در حوزه زنان و خانواده گفت: این طرح همزمان با روز زن آغاز شد، این طرح تأثیر زنان فعال را در حوزه‌های مختلف از محیط شهری تا روستایی شناسایی خواهد کرد.

وی گفت: امیدوارم با همراهی مسئولان ارشد استان یزد و امام جمعه یزد بتوانیم این طرح‌ها را که هدف نهایی آن رسیدن به یک حیات طیبه است در استان یزد اجرایی کنیم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: زنان با حفظ ارزش‌های وجودی و خانوادگی خود که در اسلام و سبک زندگی ایرانی مطرح شده است، می‌توانند به اجتماع خدمت کنند و اهداف پوشالی غرب را که بنیان خانواده‌های ایرانی را نشانه گرفته خنثی نمایند.

کد خبر 726763

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.