افزایش دما و غلظت آلاینده‌ها در خوزستان

مدیر کل هواشناسی خوزستان با اشاره به روند افزایش دما تا روز شنبه، گفت: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط روز شنبه جوی نسبتاً پایدار بر روی استان خواهیم داشت که سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خوزستان، محمدسبزه‌زاری امروز _پنجشنبه نوزدهم بهمن_ در جمع رسانه‌ها اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی تا اواسط روز شنبه جوی به نسبت پایدار بر روی استان خواهیم داشت که سبب افزایش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی استان خواهد شد.

وی افزود: تا روز شنبه روند افزایش دما در سطح استان پیش بینی می‌شود همچنین شمال خلیج فارس طی امروز و فردا در برخی از ساعات نیمه مواج است.

مدیرکل هواشناسی خوزستان ادامه داد: سامانه بارشی از اواخر وقت شنبه تا اواسط وقت دوشنبه به‌ویژه بعد از ظهر یکشنبه تا صبح دوشنبه سبب رگبار و رعدوبرق، وزش بادهای متوسط گاهی تندباد لحظه‌ای به ویژه در نیمه جنوبی، احتمال بارش برف در ارتفاعات و ریزش تگرگ در برخی از نقاط خواهد شد.

وی اضافه کرد: در شبانه روز گذشته امیدیه با ۲۲ و ایذه با ۰.۷ درجه سانتیگراد به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط گزارش شده و حداکثر دمای اهواز به ۲۱.۵ و حداقل به ۷.۸ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

کد خبر 726729

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.