تحقق مردم سالاری دینی از برجسته ترین دستاوردهای انقلاب است

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی گفت: یکی از برجسته ترین دستاوردهایی که انقلاب اسلامی تحقق یافته مردم سالاری دینی است.

سردار محسن کریمی، در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از مرکزی اظهار کرد: یکی از ایده‌های مهمی که انقلاب اسلامی عملی کرد، پیوند بین نظام سیاسی و آرمان‌ها و مکتب و شکل دادن یک نظام سیاسی مبتنی بر یک آرمان مذهبی است.

وی افزود: پیش از انقلاب اسلامی، مردم از این ایفای نقش در آینده و سرنوشت خود محروم بودند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی تصریح کرد: قبل از انقلاب اسلامی، توسط دیگران برای مردم نسخه پیچیده می‌شد اما بعد از انقلاب اسلامی، مردم نقش مهم در تعیین سرنوشت خود داشته و آینده را با توجه به نیازها ترسیم می‌کنند.

وی با بیان اینکه باید مشارکت سیاسی را جدی گرفت زیرا اقتدار را برای کشور به دنبال دارد، افزود: همواره یکی از اهداف دشمنان، کوچک‌انگاری و یا انکار دستاوردهای بی‌بدیل نظام جمهوری اسلامی بوده است.

سردار کریمی ادامه داد: دشمنان جنگ روانی وسیعی را با اختاپوس رسانه‌ای خود علیه ملت ایران با هدف تضعیف روحیه و از بین بردن اعتماد ما تدارک دیده‌اند.

وی با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفند خاطرنشان کرد: اولین نقش ما در انتخابات حضور و انگیزه‌ای است که به عنوان عمل صالح در انتخابات شرکت کنیم و دومین عامل تقوای در عمل است بدین معنی که الزامات را رعایت کنیم و به موازات آن امور را انجام دهیم.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی افزود: در جهاد تبیین طرح‌هایی را باید با رعایت الزامات اجرا کرد و به عنوان یک جهاد به آن توجه کنیم.

وی ادامه داد: در استان مرکزی در دوران دفاع مقدس ۱۲۰ طرح در کارخانه‌ها با مهندسی معکوس روی قطعات و وسایل اجرا شد و در جبهه‌ها مورد استفاده قرار می‌گرفت.

سردار کریمی با اشاره به توان فرهنگی دشمنان انقلاب اسلامی گفت: در مقابل تهاجم فرهنگی توان فرهنگی دولتی ناچیز است حتی به ارشاد نیز انتقاداتی وارد می‌شود.

وی با بیان اینکه یک امپراتوری رسانه‌ای قوی مانند فضای مجازی، ماهواره و شبکه‌های مختلفی پشتیبان دشمن است افزود: دشمن امروز همه تلاش خود را به کار گرفته تا جوانان ما را به سمت بزهکاری، برهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی سوق دهند و در تلاش هستند تا نوع لباس پوشیدن جوانان را تغییر دهند و معنویت را از جوانان ایران اسلامی بگیرند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی ادامه داد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمانش با امید به خدا و امکانات معنویت به جنگ با دشمن و استکبار رفتند و به پیروزی رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: مهمترین عاملی که موجب قوام و انسجام جامعه خواهد شد و دشمن را نیز به ترس می‌اندازد مشارکت مردم در تمام صحنه‌ها به ویژه در صحنه انتخابات است.

سردار کریمی تاکید کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران مردم سالاری دینی به معنی واقعی است.

وی افزود: در چهل و پنج سالی که از عمر انقلاب اسلامی می‌گذرد امامین انقلاب به رأی مردم احترام گذاشتند و از رأی مردم برای انتخاب رئیس جمهور دفاع کردند و از دولت‌های منتخب مردم حمایت کردند.

فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی اظهار کرد: مردم‌سالاری دینی یک اصل مترقی در گفتمان انقلاب اسلامی است که با انتخابات دیگر که در نقاط جهان برگزار می‌شود تفاوت‌های اساسی دارد.

وی افزود: حضور گسترده مردم در انتخابات یک پیام مهم دارد اقتدار بخشی به نظام جمهوری اسلامی ایران و تاکید بر مسیری که در ۴۵ سال گذشته انقلاب اسلامی ایران تاکنون طی کرده است.

کد خبر 726725

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.