راه‌اندازی ۱۲۰ واحد تولیدی راکد دهه فجر در مازندران

استاندار مازندران از راه‌اندازی ۱۲۰ واحد تولیدی راکد دهه فجر در این استان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور صبح امروز_ پنجشنبهنوزدهم بهمن_ در حاشیه افتتاح واحد تولیدی منطقه وانای بخش لاریجان آمل در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه مازندران در حوزه بهره‌وری کشاورزی با وجود تولیدات زیاد از کمبود و نبود صنایع تبدیلی رنج می‌برد، اظهار کرد: این واحد تولیدی تمام تلاش خود را برای ایجاد این صنایع تبدیلی و افزایش اشتغال به کار گرفت.

وی با بیان اینکه مازندران در ایجاد صنایع تبدیلی محصولات باغی به چنین راه‌اندازی واحدهای تولیدی نیاز است، گفت: تولید آب‌میوه در طعم‌های متفاوت به ویژه به ذائقه امروز مردم به آلوارو در این استان چشم‌گیر است و بنابراین نیاز به حمایت صنایع تبدیلی می‌باشد..

استاندار مازندران با تاکید براینکه یکی از موضوعات مهم این استان با تولیدات بهتر و با کیفیت به فکر صادرات باشیم تا رقابت‌ها را افزایش دهیم، اظهار داشت: در این استان برای تمامی محصولات باغی و مرکبات ایجاد صنایع تبدیلی در پهنه‌های مختلف ضرورت دارد تا هم موجب کاهش ضایعات محصولات باغی و هم ایجاد افزایش صادرات شود.

حسینی‌پور یکی از سیاست‌های استان را رفع موانع تولید عنوان و مطرح کرد: احداث چنین مراکز تولیدی نیز در چنین منطقه‌ای با ایجاد اشتغال ۱۲۰ نفر لازم هست تا مشکلات این واحد مورد بررسی و رسیدگی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در دولت مردمی سیزدهم ۲۲۰ واحد تولیدی راکد مازندران راه‌اندازی شد.

به گزارش ایمنا، در هشتمین روز از ایام‌الله دهه فجر با حضور استاندار مازندران، معاون استاندار و فرماندار ویژه آمل، بخشدار لاریجان، خط جدید و سوم تولیدی شرکت وانا هستی لاریجان با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال افتتاح و بهره‌برداری رسید.

کد خبر 726724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.