سامانه بازرس‌یار شهرداری اهواز افتتاح شد

مدیرکل بازرسی شهرداری اهواز گفت: اداره‌کل بازرسی شهرداری کلانشهر اهواز با راه‌اندازی سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات الکترونیکی بازرسی یار مسیر تحول را طی خواهد کرد.

سید احمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از خوزستان، اظهار کرد: اداره کل بازرسی شهرداری کلانشهر اهواز با راه‌اندازی سامانه رسیدگی و پاسخگویی به شکایات الکترونیکی بازرسی‌یار با شعار محوری شهروند مسئول و مدیر پاسخگو مسیر تحول را طی خواهد کرد.

وی افزود: این سامانه برای اولین بار با هدف رسیدگی و پاسخگویی در اسرع وقت به درخواست‌های شهروندان به صورت غیرحضوری جهت ثبت شکایات، پیشنهادها و انتقادات و پیگیری فرآیند رسیدگی به شکایت راه اندازی شد.

مدیرکل بازرسی شهرداری اهواز ادامه داد: از این پس شهروندان اهوازی با مراجعه به تارنمای https://bazresiyar.ahvaz.ir می‌توانند شکایات و درخواست‌های خود را در سامانه بازرسی یار ثبت کرده و به صورت آنلاین فرآیند رسیدگی به پرونده را بررسی کنند.

کد خبر 726692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمزه صادقی NL ۱۰:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۵
    1 0
    با سلام ودعای خیر کانکس تاکسیرانی در فلکه ساعت در پیاده رو عابر پیاده مستقر شده و مانع رفت آمدن شهروندان می باشد شهروند مجبور به استفاده از حریم تردد خودروها می باشند که این امر برای شهروند خطرناک وکار تاکسیرانی سد معبر می باشد لطفا پیگیری فرمائید باتشکر