پیشرفت ۵۰ درصدی پروژه ساماندهی پیاده‌روسازی بوستان سعدی

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه ساماندهی پیاده‌روهای بوستان سعدی از پل فلزی تا پل مارنان به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع در حال اجرا است، گفت: این پروژه تاکنون ۵۰ درصدی پیشرفت عمرانی داشته است.

حسین کارگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه پیاده‌روهای مجاور رودخانه زاینده‌رود در پارک‌های ملت و سعدی به طول ۱۴۰۰ متر و عرض پنج متر حدفاصل سی و سه پل تا پل فلزی ساماندهی شده است، اظهار کرد: ساماندهی پیاده‌روهای بوستان سعدی از پل فلزی تا پل مارنان در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه عملیات عمرانی ساماندهی پیاده روسازی بوستان سعدی تاکنون ۸۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است، افزود: این پروژه با اعتبار ۳۶ میلیارد ریال در حال اجرا است.

مدیر منطقه ۵ شهرداری اصفهان تصریح کرد: عملیات عمرانی ساماندهی پیاده روسازی بوستان سعدی به مساحت ۵۶۰۰ مترمربع در حال اجرا است.

کارگر ادامه داد: عملیات عمرانی ساماندهی پیاده روسازی این بوستان شامل تهیه و اجرای بتن مسلح با الیاف PP به ضخامت ۶ تا ۱۰ سانتی‌متر به مقاومت ۳۰ مگاپاسکال به همراه روان کننده روی کف موجود، یک لایه ملات سخت کننده به ضخامت یک سانتی‌متر، تهیه و اجرای جداول سنگی انجام می‌شود.

وی گفت: ساماندهی پیاده‌روسازی بوستان سعدی در راستای تسهیل در رفت و آمد عابران پیاده در حال انجام است.

کد خبر 726676

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.