پشتوانه اجتماعی سرمایه‌ای برای پیشرفت کشور است

فرماندار تیران و کرون گفت: پشتوانه اجتماعی سرمایه‌ای برای پیشرفت کشور است که مؤلفه‌های تقویت آن باید عملیاتی و اجرایی شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی‌کیا عصر امروز _چهارشنبه، هجدهم بهمن_ در مراسم تجلیل از فعالان جشن مادر خوبی‌ها به تقویت مشارکت اجتماعی اشاره و اظهار کرد: پشتوانه اجتماعی سرمایه‌ای برای کشور و پیشرفت مملکت است.

وی با بیان اینکه تقویت سرمایه اجتماعی نیازمند مؤلفه‌های مختلف است، افزود: توجه به نشاط اجتماعی مردم و امیدآفرینی از جمله این مؤلفه‌ها است که می‌تواند همبستگی ایجاد کند و پشتوانه‌ای برای جامعه باشد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: عملکرد مناسب مسئولان و دستگاه‌های اداری، دوری از تفرقه، اتحاد و همدلی و چشم‌انداز روشن از دیگر شاخصه‌های دستیابی به این سرمایه خواهد بود.

محمدی‌کیا با اشاره به اینکه مدیریت شهری و روستایی باید برنامه‌های متنوعی برای نشاط مردم داشته باشند، تصریح کرد: خیرین نقش مهمی در تأمین این دسته از هزینه‌ها دارند و فعالان اقتصادی سهم خود را ایفا کنند.

وی به همبستگی و همکاری مشترک دستگاه‌های اداری، مدیریت شهری و خیرین برای جشن مادر خوبی‌ها اشاره کرد و اذعان داشت: بدون این همکاری‌ها نتیجه مثبت و شکوه مراسم تحقق نمی‌یافت.

محمدی‌کیا اضافه کرد: همکاری مدیران مدارس در اطلاع‌رسانی و دعوت دانش‌آموزان و خانواده‌ها نقش داشت و این ظرفیت نیروی انسانی را فعال کرد.

فرماندار تیران و کرون از مسئولان خواست تا با همکاری همدیگر برای خدمت‌رسانی به مردم و نشاط اجتماعی تلاش کنند و مشارکت افراد را نیز جذب کنند.

وی خاطرنشان کرد: مردم در قضاوت عملکرد مسئولان برای خدمت‌رسانی حقیقت را درک کرده و قدرشناس خواهند بود که این موضوع به پیشرفت شهر و روستا کمک می‌کند و مردم را همراه می‌کند.

محمدی‌کیا اقدامات مؤثر نهادهای مختلف فرهنگی برای نشاط اجتماعی را مهم خواند و یادآور شد: مؤسسات و نهادهای فرهنگی نیازمند حمایت و همکاری دیگر نهادها و بخش خصوصی هستند تا بتوانند شادی و نشاط را در جامعه گسترش دهند.

کد خبر 726620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.