گل اول قطر صحیح نبود

کارشناس داوری کشورمان گفت: در صحنه گل اول قطر قبل از اینکه دروازه ایران باز شود در میانه زمین بر روی مهدی طارمی خطا صورت گرفت، اما داور به اشتباه از آن صحنه عبور کرد و در ادامه کارگردان قطری دیگر صحنه را نشان نداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم ملی فوتبال کشورمان امشب _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در چارچوب مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا و در یک تقابل حساس از ساعت ۱۸:۳۰ دقیقه در ورزشگاه الثمامه شهر دوحه به‌مصاف تیم ملی قطر که مدعی عنوان قهرمانی و میزبان این مسابقات است رفت.

در دقیقه هفدهم این دیدار و در شرایطی که ایران سراسر حمله بود، تیم ملی فوتبال قطر به دروازه ایران یورش بود و شوت از پشت محوطه جریمه جاسم عبدالسالم که شدتی هم نداشت در میانه‌راه به پای سعید عزت‌اللهی برخورد کرد و تغییر مسیر داد تا دروازه علیرضا بیرانوند باز شود.

البته قبل از گل اول قطر، در میانه‌های زمین روی مهدی طارمی خطا شد، اما داور کویتی به‌زعم ملی‌پوشان کشورمان برای ایران خطا نگرفت.

همچنین در اواخر نیمه‌اول صحنه مشکوک در محوطه جریمه قطر به‌وجود آمد که توپ به دست مدافع تیم ملی قطر برخورد کرد، اما داور از آن صحنه گذشت و به‌سود ایران پنالتی نگرفت که با اعتراض تیم ملی فوتبال کشورمان همراه شد.

در نیمه‌دوم نیز تیم ملی فوتبال کشورمان حمله‌ای در محوطه جریمه قطر داشت که توپ بازهم به دست مدافع میزبان برخورد کرد که این‌بار صحنه مشکوک بازبینی شد و داور برای ایران پنالتی گرفت.

نوذر رودنیل، کارشناس داوری در گفت‌وگویی با خبرنگار ایمنا انجام داد به تشریح موارد مشکوک پرداخت؛

گل اول قطر صحیح نبود

گل اول قطر به ایران: در صحنه گل اول قطر قبل از اینکه دروازه ایران باز شود در میانه زمین بر روی مهدی طارمی خطا صورت گرفت، اما داور به اشتباه از آن صحنه عبور کرد و در ادامه کارگردان قطری دیگر صحنه را نشان نداد.

صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه قطر: در اواخر نیمه اول صحنه مشکوکی در محوطه جریمه قطر به وجود آمد که اعضای تیم ملی کشورمان معتقد بودند باید تیم ملی کشورمان، اما تصمیم داور درست بود و هندی از سوی مدافع قطر صورت نگرفته بود.

کد خبر 726616

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 3
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کامبیز IR ۲۰:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۱/۲۰
    0 0
    نه تنها خطای طارمی نگرفت بلکه دروازبان قطر پاس به عقب دفاع رو با دست گرفت که باید خطا می گرفت