دولت سیزدهم اعتقاد راسخ به انجام کارهای بزرگ دارد

وزیر کشور گفت: دولت سیزدهم برای انجام کارهای بزرگ اعتقاد راسخ دارد و با سرمایه‌های فکری خودی این اقدامات به سرانجام می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان شمالی، احمد وحیدی امروز _چهارشنبه، هجدهم بهمن_ در آئین کلنگ‌زنی و افتتاح چندین پروژه در شهرستان گرمه اظهار کرد: اعتقاد راسخ برای به سر انجام رساندن کارهای بزرگ در دولت سیزدهم وجود دارد و با سرمایه فکری و دانش خودی باید امور را به سرانجام برسانیم و می‌رسانیم.

وی با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی با اراده و اعتقاد و ایمان شناخته می‌شود، افزود: اعتماد به نفس در اجرای تمام این اقدامات بزرگ و در افتتاحیه‌های امروز شهرستان گرمه مشهود و ستودنی است.

وزیر کشور تکمیل زنجیره ارزش تولیدات مختلف به ویژه شمش منیزیم و آلومینیوم را در این شهرستان بسیار ارزشمند خواند و ادامه داد: بستر این پیشرفت‌ها با همدلی و همت استاندار و سایر اجزای حاکمیت محقق شده است.

وی برخی تولیدات سنتی و ظرفیت‌های موجود در شهرستان گرمه را نیز مورد توجه قرار داد و توصیه کرد: در ادامه اقدامات خوبی که در شهرستان گرمه در حال انجام است، زنجیره ارزش کارخانه آرد برای بانوان این شهرستان نیز ایجاد شود.

کد خبر 726571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.