افتتاح همزمان ۷۱ پروژه کشاورزی در استان مازندران

استاندار مازندران از افتتاح همزمان ۷۱ پروژه کشاورزی استان خبر داد و گفت: مردم مازندران کشاورزی را شغلی مقدس می‌دانند و آن را فقط بعنوان منبع تامین درآمد نگاه نمی‌کنند بلکه برای ورود به زمین کشاورزی با وضو وارد می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، سیدمحمود حسینی‌پور امروز _چهارشنبه، هجدهم بهمن_ در آئین افتتاح همزمان ۷۱ پروژه کشاورزی استان در ساری اظهار کرد: از مجموعه سرمایه‌گذاران ۷۱ پروژه بخش کشاورزی استان تشکر می‌کنم، چراکه پروژه‌های کشاورزی مهم‌ترین پروژه‌های استان هستند و امسال هم پروژه‌های خوبی را در این بخش شاهد بودیم.

وی با اشاره به اینکه در کشاورزی تازه در اول راه هستیم و کشاورزی استان باید دانش‌بنیان و متحول شود، افزود: مردم مازندران کشاورزی را شغلی مقدس می‌دانند و به آن فقط به عنوان منبع تأمین درآمد نگاه نمی‌کنند.

استاندار مازندران اظهار داشت: در شرایط کنونی کشور و لزوم حفظ امنیت غذایی، زنجیره تولید غذا باید شکل گیرد و در این راستا سند آمایش در حال تکمیل و تدوین است که می‌تواند در حوزه اقتصادی استان تحول ایجاد کند.

حسینی‌پور با تقدیر از مسئولان جهاد کشاورزی مازندران، افزود: بزرگترین پروژه‌های افتتاحی استان در هفته دولت و دهه فجر باید پروژه‌های کشاورزی باشد و مازندران از دیرباز نقش مؤثری در امنیت غذایی و تولید غذای کشور داشته است.

وی از نگاه ویژه دولت سیزدهم به بخش کشاورزی استان گفت و تصریح کرد: امسال اعتبار خوبی برای خروج از رکود بازار برنج استان تخصیص داده شده است.

کد خبر 726555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.