طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن ۱۹۹ خانواده فریدنی را صاحب زمین کرد

فرماندار شهرستان فریدن از واگذاری زمین به ۱۹۹ خانواده فریدنی در قالب طرح جوانی و نهضت ملی مسکن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، مراسم قرعه‌کشی و واگذاری زمین به ۱۹۹ خانواده مشمول طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن امروز _چهارشنبه، هجدهم بهمن_ همزمان با ایام الله دهه فجر در شهرستان فریدن با حضور فرماندار، امام جمعه شهر دامنه، نماینده شهرستان‌های فریدن، فریدونشهر، چادگان، بوئین میاندشت، نمایندگان استانی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی استان اصفهان، نماینده دادستان شهرستان و جمعی از مسئولان و متقاضیان برگزار شد.

عزیزالله عباسی در این مراسم با بیان اینکه دولت سیزدهم با وجود سختی‌های ساخت مسکن تمام تلاش خود را انجام داده تا به وعده‌های خود عمل کند، اظهار کرد: سال گذشته ۳۲ پلاک زمین به ۹۰ متقاضی و در اوایل سال ۱۴۰۲ نیز ۱۲۰ پلاک به ۳۶۰ متقاضی نهضت ملی مسکن واگذار شد.

وی افزود: در مراسم امروز نیز ۴۷ پلاک به ۹۴ خانواده که مشمول قانون جوانی جمعیت می‌شدند به صورت قرعه‌کشی در شهرک جوان شهر داران واگذار و همچنین به ۱۰۵ خانواده دیگر که مشمول نهضت ملی مسکن هستند، به صورت قرعه کشی در شهرک زاگرس زمین واگذار شد.

فرماندار شهرستان فریدن ادامه داد: قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تصویب مجلس، آبان ماه ۱۴۰۰ توسط رئیس‌جمهور برای اجرا ابلاغ شد که بخش مهمی از این قانون واگذاری زمین رایگان به خانوار دارای سه فرزند و بیشتر است و شهرستان برای حمایت از این قانون تمام همت خود را به کار بسته است.

کد خبر 726554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.