پخش زنده بازی ایران - قطر امروز در پیاده‌راه فرهنگی رشت

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت از پخش زنده بازی فوتبال ایران - قطر، عصر امروز در تلویزیون شهری بزرگ پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری) خبر داد.

محمدرضا علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در گیلان اظهار کرد: به منظور حمایت از تیم ملی فوتبال کشورمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در میان شهروندان، بازی حساس تیم ملی فوتبال ایران کشورمان مقابل قطر در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا به صورت زنده ساعت ۱۸:۳۰ امروز، چهارشنبه، هجدهم بهمن، از تلویزیون بزرگ شهری پیاده‌راه فرهنگی شهدای ذهاب (شهرداری) پخش خواهد شد.

وی افزود: حدود دو هزار صندلی در پیاده‌راه فرهنگی رشت آماده شده است تا شهروندان بتوانند به صورت نشسته از تماشای بازی تیم ملی کشورمان لذت ببرند.

معاون اجتماعی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری رشت خاطرنشان کرد: تیم ملی فوتبال ایران در صورت پیروزی در بازی امروز بعد از ۴۷ سال به مرحله نهایی راه پیدا خواهند کرد و روز شنبه بیست‌ویکم بهمن ساعت ۱۸:۳۰ در دیدار فینال باید در مقابل اردن بازی کند که این بازی حساس نیز از تلویزیون شهری پیاده‌راه فرهنگی رشت به صورت زنده برای شهروندان پخش خواهد شد.

علیزاده با آرزوی موفقیت برای تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی نیمه‌نهایی گفت: با توجه به اینکه در ایام دهه مبارک فجر هستیم و دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش‌رو داریم، برگزاری چنین برنامه‌های باعث ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش همبستگی و وحدت ملی در میان مردم می‌شود.

کد خبر 726526

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.