گردان تکاوری تیپ ۸۲ سپاه قزوین به ارتفاعات آذریابجان‌شرقی رفت

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الأمر(عج) استان قزوین از حضور رزمندگان گردان تکاور محمد رسول‌الله(ص) این تیپ در ایام عید مبعث در ارتفاعات استان آذربایجان‌شرقی خبر داد.

سردار مهرداد افروزی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از حضور رزمندگان گردان تکاور محمد رسول‌الله (ص) این تیپ در ایام عید مبعث در ارتفاعات استان آذربایجان‌شرقی خبر داد و اظهار کرد: گردان تکاور این تیپ در اردوی تمرینات رزم در کوهستان و رزم در برف حضور پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه این گردان به منظور ارتقای آمادگی‌های دفاعی در برابر هر گونه تهدیدات دشمنان فرا منطقه‌ای به مدت یک هفته به صورت شبانه‌روزی حضور دارد، گفت: این سلسله تمرینات و اردوها برای ارتقای سطح آمادگی رزم پاسداران در تراز انقلاب اسلامی و همچنین برای مقابله با انواع تهدیدات دشمنان اسلام است که در فصل زمستان برابر ابلاغ سالانه به اجرا گذاشته می‌شود.

فرمانده تیپ ۸۲ سپاه صاحب‌الأمر (عج) در ادامه با اشاره به قسمتی از برنامه‌های گردان تکاور در این مدت ادامه داد: انواع تاکتیک‌های رزم و زندگی در شرایط سخت و طاقت‌فرسا با انواع عملیات طاقت‌فرسا و صعود در برف و امداد در کوهستان در ارتفاع ۲۵۰۰ متری قسمتی از تمرینات عملیاتی این گردان در این مدت است.

کد خبر 726510

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.