شرکت در انتخابات مهر تأییدی برای حفظ نظام است

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی فراجا گفت: شرکت در انتخابات به عنوان مهر تأییدی از سوی مردم برای حفظ و ثبات نظام برای هر فردی یک تکلیف شرعی، الهی و سیاسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، حجت‌الاسلام سیدعلیرضا ادیانی بعدازظهر امروز –چهارشنبه هجدهم بهمن- در مراسم اختتامیه دوره بصیرت غیر متمرکزی مدیران انتظامی ضمن تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه فجر و مقارن شدن آن با ماه رجب و سالروز بعثت پیامبر مهر و دوستی اظهار کرد: نسل امروز باید خدا را شاکر باشد که شاهد بسیاری از جنایت‌های رژیم پهلوی در آن دوران سیاه نبوده است.

وی افزود: انقلاب اسلامی، ایران را از یک حکومت دست‌نشانده و فاسد که مردم در آن هیچ قدرتی برای تصمیم‌گیری در مورد آینده خود و کشور نداشتند، به یک دولت با ثبات و امن در جهان تبدیل کرد که تمام مردم آن علاوه بر امکان تحصیل در مدارج علمی بالا اجازه شرکت در انتخابات و تصمیم‌گیری در آینده کشور را دارا هستند.

رئیس سازمان عقیدتی-سیاسی فراجا ادامه داد: به برکت انقلاب اسلامی تحولات عظیمی در بهداشت، حمل‌ونقل، رفاه، معیشت، میزان سواد و قدرت نظامی در کشور رخ داده است که امروز حتی برابر نظر دولت‌های غربی، ایران به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان شناخته می‌شود.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی فراجا تصریح کرد: فراجا تنها نیروی مسلح اجتماعی است که بیشترین ارتباط را با مردم دارد و در واقع هر انسان منصفی که با کارکنان انتظامی، تلاش‌های شبانه‌روزی و آماده‌باش‌های آنها ارتباط داشته باشد، این نیروی خدمتگزار را مورد تکریم قرار می‌دهد.

ادیانی اضافه کرد: هرچند کارکنان انتظامی هم مانند بسیاری از مردم با مشکلات اقتصادی و معیشتی مواجه هستند اما با تمام این مشقت‌ها هیچ چیز مانع از انجام وظیفه آنها نشده است و فرمانده کل قوا هم در جلسات مختلف بارها به این موضوع اشاره داشته‌اند.

وی با اشاره به اهمیت انتخابات و نقش تعیین‌کننده مردم برای شرکت و انتخاب کاندیدای اصلح که می‌تواند موجب قدرت هر چه بیشتر دولت و نشانگر حمایت مردم از نظام باشد، ادامه داد: همه ما این آرامش، رفاه و امنیت را مدیون انقلاب هستیم و شرکت در انتخابات به عنوان مهر تأییدی از سوی مردم برای حفظ و ثبات نظام برای هر فردی یک تکلیف شرعی، الهی و سیاسی است.

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به در پیش بودن مأموریت بزرگ انتخابات برای کارکنان فراجا بر اهمیت این رویداد مهم در سطح بین‌المللی تأکید کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده و یاری خداوند متعال شاهد اجرای هر چه باشکوه‌تر این مأموریت مهم خواهیم بود.

کد خبر 726506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.