سومین نشست از سلسه برنامه «وکیل مدافع» برگزار شد

سومین نشست از سلسله برنامه «وکیل مدافع» امروز (چهارشنبه) با حضور مهدی طغیانی نماینده فعلی مردم اصفهان و حیدرعلی عابدی نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، در راستای برگزاری هرچه باشکوه‌تر انتخابات اسفند ۱۴۰۲، «خبرگزاری ایمنا» با هدف آگاهی‌بخشی به جامعه در راستای انتخاب کاندیداهای اصلح، مشارکت حداکثری مردم و تحقق عدالت رسانه‌ای، اجرای ویژه‌برنامه‌ای تحت عنوان «وکیل مدافع» را در دستور کار قرار داده است.

ویژه‌برنامه گفت‌وگومحور «وکیل مدافع» با انعکاس حوزه عملکرد و نقش و جایگاه مجلس شورای اسلامی در تصمیمات کشور همچنین با نیم‌نگاهی به بررسی کارنامه ادوار مجلس شورای اسلامی و برنامه‌های انتخاباتی تشکل‌های سیاسی خواهد پرداخت.

سومین نشست از سلسله برنامه «وکیل مدافع» امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ با حضور مهدی طغیانی نماینده فعلی مردم اصفهان و حیدرعلی عابدی نماینده سابق اصفهان در مجلس شورای اسلامی در حال برگزاری است.

در این نشست مؤلفه‌های مهم افزایش مشارکت در انتخابات، روند تأیید صلاحیت کاندیداها، تصمیمات اقتصادی مجلس و معضلات استان اصفهان از جمله مسائلی است که مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مشروح آن به زودی از طریق خبرگزاری ایمنا منتشر خواهد شد.

کد خبر 726468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.