دستگاه‌های برای کاهش تصادفات فرهنگ‌سازی کنند

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: باید دستگاه‌های دارای تکلیف از ظرفیت و مشارکت مردمی بهره برده و در راستای فرهنگ‌سازی و کاهش تصادفات اقدامات جدی انجام شود.

حسین صلح‌جوی منفرد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین اظهار کرد: شناسایی و اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر و حادثه‌ساز شهر قزوین با رویکرد نهادینه‌سازی رفتارهای اجتماعی رانندگان و کاهش حوادث ناشی از تصادفات اقدام ارزشمند مدیریت شهری قزوین است.

وی اضافه کرد: از زحمات معاونت حمل‌ونقل و ترافیک در تهیه و تدوین شیوه نامه شناسایی و اصلاح رفتار ترافیکی رانندگان پرخطر و حادثه ساز و همچنین از زحمات دستگاه قضائی و پلیس راهور قدردانی می‌کنم.

عضو شورای شهر قزوین بر لزوم حمایت و همکاری همه جانبه دستگاه‌های مربوطه و دارای تکلیف در حوزه کاهش تصادفات تأکید کرد و گفت: باید همه ارگان‌ها در این مسیر همراهی لازم را داشته باشند تا بتوانیم پرونده‌های تصادفات جرحی که گاهی اوقات منجر به معلولیت افراد حادثه دیده می‌شود را کاهش دهیم.

صلح‌جوی منفرد افزود: همچنین از طریق فرهنگ‌سازی و برپایی کارگاه‌های آموزشی رانندگان پر خطر قزوین را آگاه کرده تا نسبت به کاهش آسیب و پیشگیری از وقوع جرم اطلاع یابند. مجموعه مدیریت شهری با استفاده از سرفصل آموزشی در سازمان‌های مرتبط با این عنوان باید اقدام جدی و قابل توجه داشته باشد تا شاهد کاهش آلودگی هوا کاهش مصرف سوخت و کاهش ترافیک باشیم.

کد خبر 726451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.