مسائل جهان اسلام به اولویت‌های کل جامعه بشری تبدیل شده است

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: خداوند درهایی از فتح، ظفر و عزت جهان اسلام را باز کرده است و امروز تمام مردم دنیا متوجه اولویت‌های جهان اسلام شدند و مسائل جهان اسلام به اولویت‌های کل جامعه بشری تبدیل شده است.

حجت‌الاسلام محمدحسین بلک در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هر یک از بقاع متبرکه هزاران ظرفیت در دل خود جای و تنوعی از مخاطبان و برنامه‌ها را نیز در کنار خود جای داده است که می‌توان گفت بقاع متبرکه پوشش جامعی از برنامه‌های فرهنگی را قابل برنامه‌ریزی می‌کند.

وی با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت بقاع متبرکه در راستای تبیین اهمیت انتخابات افزود: در سطح استان تعدادی بقاع متبرکه شاخص وجود دارد و سایر بقاع متبرکه نیز برنامه‌هایی دارند و به لحاظ امکانات و موقعیت بقاع شاخص، ثقل برنامه‌ریزی در آنها هدف‌گذاری می‌شود.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: طی سال جاری به دلیل اهمیت، رهنمودها و دستورات شرعی و حاکمیتی مقام معظم رهبری، تمام افراد نسبت به شرایط کنونی جهان اسلام مسئول هستند و این موضوع می‌طلبد که برنامه‌ریزی دقیق‌تری مد نظر قرار گیرد.

حجت‌الاسلام بلک با بیان اینکه آغاز مطالب دهه فجر، هر سال با سوره مبارک فجر بوده است و فکر می‌کنیم که سال جاری باید سوره نصر خوانده شود، ادامه داد: خداوند درهایی از فتح، ظفر و عزت جهان اسلام را باز کرده است و امروز تمام مردم دنیا متوجه اولویت‌های جهان اسلام شدند و مسائل جهان اسلام به اولویت‌های کل جامعه بشری تبدیل شده است.

وی با اشاره به امانت‌دار بودن امکانات معنوی و مادی بقاع متبرکه گفت: وظیفه مضاعفی بر دوش ما گذاشته شده است و باید توجهی توأمان داشته باشیم که دشمن نسبت به دهه فجر و انتخابات حساسیت ویژه‌ای دارد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با اشاره به اینکه هدف دشمن ایجاد ابهام و شبهه برای مردم است، اضافه کرد: مناسبت‌های مذهبی بسیاری در پیش داریم که می‌توانند پیش‌درآمد مناسبی برای اهداف موجود در عرصه فعالیت‌های فرهنگی و سیاسی به شمار برود.

کد خبر 726416

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.