مهدی اسدی در هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان ابقا شد

مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان پیش از ظهر امروز در سرای ورزشکاران برگزار شد که در نهایت مهدی اسدی به‌عنوان تک کاندیدا توانست با رای قاطع برای چهار سال دیگر سکاندار این هیئت ورزشی باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع انتخابات هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان پیش از ظهر امروز _چهارشنبه هجدهم بهمن_ در سرای ورزشکاران با حضور فریبا افشون، نایب‌رئیس فدراسیون ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی و جواد محمدی، مدیرکل ورزش‌وجوانان و جمعی از روسای هیئت‌های شهرستان‌ها و نماینده‌هایی از ورزشکاران برگزار شد.

اجمالی| مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی عشایری استان اصفهان برگزار شد

تنها داوطلب و کاندیدای پست ریاست هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان مهدی اسدی است که طی سال‌های اخیر نیز در این سمت قرار داشته و حالا تنها فردی است که می‌تواند برای مدت چهار سال دیگر به‌عنوان رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان منصوب شود.

اعضای پیشنهادی هیئت‌رئیسه توسط مهدی اسدی پیش از شروع جلسه معرفی شدند. الهام بازدار به‌عنوان نایب‌رئیس، علی اشجع به‌عنوان خزانه‌دار، ابوذر لطف‌الله‌خواجه، حبیب‌الله شفیعی و فهیمه زمانیان به‌عنوان هیئت‌رئیسه افرادی بودند که توسط مهدی اسدی برای حضور در هیئت‌رئیسه ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان پیشنهاد شدند.

باید به سمت جوان‌گرایی حرکت کنیم

مهدی اسدی، تنها کاندیدای پست ریاست ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی پیش از آغاز رای‌گیری اظهار کرد: طی چند سال اخیر نزدیک به ۶۰۰ خانه ورزش روستایی تاکنون افتتاح و بیشترین جشنواره ملی را در استان اصفهان با حضور ۱۳۰۰ ورزشکار برپا کردیم. برنامه‌های من برای چهار سال آینده به‌صورت کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت است که شامل به‌روز کردن خانه‌های ورزش روستایی، تکمیل همه نقاط استان اصفهان از خانه ورزش روستایی و برگزاری جشنواره‌های نشاط و سرگرمی که تلفیقی از پوشش، ورزش و موسیقی ورزش‌های روستایی است خواهد بود.

وی افزود: نهایتاً همین دوره خواهم بود و برای دوره‌های آینده باید جوان‌گرایی شود. امیدوارم با راه‌اندازی کمیته‌ها بتوانیم ورزش‌های بومی‌محلی که جزئی از سنت و فرهنگ ایران است را پیگیری و به روستاها و مناطق محروم کمک کنیم، بیش از ۹۰ درصد هیئت‌های شهرستان با کم‌ترین توقع کار کرده‌اند که امیدوارم ادامه پیدا کند و همچنین تلاش می‌کنیم جام پرچم در سال آتی به بهترین نحو اداره شود.

مهدی اسدی در هیئت ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان ابقا شد

مهدی اسدی که تنها کاندیدای مجمع انتخاباتی هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان بود با آرای کامل (۲۱ رای) برای چهار سال آینده به‌عنوان سکان‌دار هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان انتخاب و منصوب شد.

در این مجمع انتخاباتی الهام بازدار با ۲۱ رای به‌عنوان نایب‌رئیس، علی اشجع با ۲۱ رای به‌عنوان خزانه‌دار، ابوذر لطف‌الله‌خواجو با ۱۹، حبیب‌الله شفیعی با ۲۱ و فهیمه زمانیان با ۲۱ رای به‌عنوان اعضای هیئت‌رئیسه هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان مشخص شدند.

امیدوارم موفقیت‌ها و تلاش برای روستائیان در سراسر استان اصفهان ادامه پیدا کند

جواد محمدی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان در حاشیه این مجمع انتخاباتی اظهار کرد: سالیانی که مهدی اسدی رئیس هیئت ورزش روستایی عشایری و بازی‌های بومی‌محلی استان اصفهان بود، بنابر مکاتبات و تائیدیه‌هایی که فدراسیون داشت همه موارد را انجام می‌داد و همواره به‌عنوان هیئت برتر کشور انتخاب می‌شد. امیدوارم با همین رویه و انتصابی که امروز انجام شد موفقیت‌ها و تلاش برای روستائیان در سراسر استان اصفهان ادامه پیدا کند.

وی افزود: همزمان با برنامه‌های متنوعی که در حوزه ورزش‌وجوانان استان اصفهان انجام می‌شود، فاز اول تجهیز ۴۵ خانه روستایی که تا پایان سال ۱۴۰۲ باید انجام می‌پذیرد که به‌مناسبت دهه فجر از امروز در ۲۲ روستای استان اصفهان شروع و توزیع می‌شود. اداره‌کل ورزش‌وجوانان استان اصفهان و همچنین فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی‌محلی در این راه از هیچ کمکی دریغ نخواهند کرد.

مدیرکل ورزش‌وجوانان استان اصفهان تصریح کرد: جام پرچم همچون سال گذشته که باکیفیت خوبی انجام شد و در سال جاری با سطح هرچه بهتر و در رشته‌های متنوع برگزار می‌شود، امیدوارم با هم‌افزایی همگی تداوم داشته باشد. خوشحالم که طی ۲۲ ماه حضور من به‌عنوان مدیرکل در اداره ورزش‌وجوانان، بیست‌وچهارمین مجمع انتخاباتی تعیین‌تکلیف هیئت‌های استان برگزار شد و در روزهای آتی وضعیت چند هیئت دیگر مشخص خواهد شد تا یک رکورد در این زمینه ثبت کنیم. ۱۲۰۰ پایگاه بسیج در استان اصفهان با تفاهم‌نامه سپاه صاحب‌الزمان (عج) و اداره‌کل ورزش‌وجوانان مجهز شدند و اکثر آن‌ها به روستائیان تعلق خواهد داشت.

محمدی خاطرنشان کرد: تا همین امروز نیز به‌مناسبت دهه مبارک فجر ۲۵ پروژه مهم ورزش استان تکمیل و افتتاح شده است و چند پروژه دیگر نیز به‌زودی تکمیل خواهد شد.

کد خبر 726343

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.