افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶ طرح در شهرستان مارگون

فرماندار شهرستان مارگون از افتتاح و کلنگ‌زنی ۲۶ طرح در این شهرستان خبر داد.

مختار اندرخور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: همه ما وظیفه شرعی داریم در انتخابات شرکت کنیم و حضور مردم در تمام این انتخابات نشانگر آگاهی، عقلانیت سیاسی و ثمرات با برکت نظام جمهوری اسلامی است.

وی با بیان اینکه اکنون چشم تمام دنیا به دنبال نتیجه و میزان مشارکت مردم در دو انتخابات پیش‌رو است، افزود: دشمن همه تلاش خود را در راستای کم‌رنگ نشان دادن حضور پر شور مردم در پای صندوق‌های رأی به‌کار می‌بندد، زیرا از گذشته تاکنون استکبار جهانی با فتنه‌سازی‌های متفاوتی که انجام داده، مشکلات فراوانی بر سر راه این نظام قرار داده است که مردم از رأی دادن منصرف کنند.

فرماندار شهرستان مارگون با اشاره به اینکه دشمنان این نظام سعی دارند که نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکارآمد نشان دهد، گفت: امیدواریم مردم با شرکت حداکثری در پای صندوق‌های رأی این توطئه دشمنان را بی‌اثر کنند.

وی با اشاره به وضعیت پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی در دهه فجر تصریح کرد: از تعداد ۲۶ پروژه افتتاحی و کلنگ‌زنی در شهرستان مارگون، ۲۱ پروژه افتتاح و پنج پروژه کلنگ‌زنی می‌شود.

اندرخور خاطرنشان کرد: این پروژه‌ها در حوزه‌های راه، شهرداری، ارتباط، برق، علوم پزشکی، بنیاد مسکن، علوم پزشکی، گاز رسانی، نوسازی مدارس، منابع طبیعی و آبخیزداری است.

وی افزود: اعتبارات طرح‌های افتتاحی در شهرستان فریب به ۲۴۴ میلیارد تومان و طرح‌های کلنگ‌زنی به بیش از ۲۰ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان است که در مجموع به ۲۶۴ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

فرماندار شهرستان مارگون گفت: ۹ پروژه در بخش «زیلایی»، هشت پروژه در بخش مرکزی و چهار پروژه دیگر در سطح شهرستان مارگون در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 726331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.