تبیین دستاورد نظام جمهوری اسلامی بر دوش پیشگامان انقلاب است

استاندار اصفهان گفت: کارنامه درخشانی از ایران اسلامی وجود دارد که با سایر کشورها قابل قیاس نیست، در این راستا تبیین این کارنامه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بر دوش پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی -سه‌شنبه هفدهم بهمن- در آیین گردهمایی پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اصفهان، اظهار کرد: ایام بسیار مبارکی است و اراده خداوند متعال به نحو دیگری در این ایام برای مردم ایران رقم خورده است.

وی ادامه داد: نسلی که در پایداری انقلاب حضور داشته به خوبی می‌داند فلسفه چنین قیامی چیست و این درحالی است دشمن مادام در حال کینه توزی و تفرقه افکنی علیه ایران اسلامی است.

استاندار اصفهان گفت: مقایسه نظام جمهوری اسلامی با دوران پهلوی ظلمی فاحش است و دشمن با حرکت به سمت یک تصویر غلط از جمهوری اسلامی در ذهن مردم و ایجاد تصویری غلط از خود در ذهن مخاطب تلاش می‌کند دوران پهلوی اسفبار را برنده جلوه دهد.

مرتضوی گفت: در این شرایط رهبری معظم انقلاب در میدان در تلاش هستند تا واقعیت‌ها را به نسل جوان منتقل کنند و ما نیز ادامه دهنده این مسیر و منش هستیم.

وی ادامه داد: سه کتاب صعود چهل ساله، کارنامه و ایران مقتدر مراجعی هستند که با منابع بین‌المللی ایران واقعی را نگارش کرده‌اند.

استاندار اصفهان بیان کرد: کارنامه درخشانی از ایران اسلامی وجود دارد که با سایر کشورها قابل قیاس نیست و تبیین این کارنامه و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی بر دوش پیشگامان انقلاب اسلامی و پیشکسوتان دفاع مقدس است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: بایستی جهاد تبیین باید با تمرکز بر نسل جوان انجام شود و این یک وظیفه همگانی است.

وی تأکید کرد: ایران اسلامی در همه حوزه‌های بهداشت و درمان، علم و فناوری، تکنولوژی، صنعت و.... می‌درخشد.

استاندار اصفهان گفت: امروز به کمترین نرخ بیکاری رسیده‌ایم، در استان اصفهان بالغ بر ۵۰۰ واحد صنعتی راکد به چرخه تولید بازگشته که نشان دهنده تلاش های این حوزه است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: در دولت سیزدهم کارهای زمان مانده از جمله ساخت مسکن و ساخت نیروگاه‌های خورشیدی با جدیت دنبال شد.

وی دو مسئله اساسی استان را آب و هوا دانست و عنوان کرد: از ابتدای حضور و فعالیت در استان بر هر دو موضوع به صورت جدی ورود و کار کردیم.

استاندار اصفهان گفت: در هر دو حوزه انرژی استان به صورت کامل متمرکز است و در حوزه تأمین آب مسیر ۱۱ ساله در یک سال و نیم طی شده است.

مرتضوی با تأکید بر جهاد تبیین، اظهار کرد: در شرایطی که دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا جوانان ما را ناامید کند، تمرکز بر تقویت هویت ایرانی اسلامی ضروری است.

وی ادامه داد: انتخابات مهمترین رویداد سال‌جاری است و از فروردین ماه رهبر معظم انقلاب بر این مهم تآکید دارند.

استاندار اصفهان گفت: در این حوزه با دعوت و گفتگوی چهره به چهره با اقشار در تلاش هستیم آحاد مردم نسبت به این مهم با حساسیت برخورد کنند.

مرتضوی خاطرنشان کرد: یقیناً جامعه ایثارگران نیز با تمام توان در این راستا و در حوزه تأثیر خود تلاش خواهند کرد تا شاهد انتخاباتی پرشور و با مشارکت همگانی باشیم.

کد خبر 726249

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.