ریزش بهمن در گردنه خان بانه/ امدادرسانی به ۲۲ مسافر

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان گفت: امروز در گردنه خان بانه به علت ریزش بهمن سنگین تعدادی از مسافران گرفتار بهمن شدند که با تلاش عوامل راهداری مسیر پاک‌سازی شد و مسافران نجات یافتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی راهداری، فرزاد حسنی اظهار کرد: امروز در گردنه خان در محور بانه - سقز ریزش بهمن روی داد که با تلاش راهداری محور پاک‌سازی و به ۲۲ مسافر یک اتوبوس و چند دستگاه خودروی سواری دیگر با همکاری پلیس راه امدادرسانی شد.

وی با بیان اینکه همچنان برای گردنه خان ریزش بهمن محتمل است، افزود: در حال حاضر در محور دیواندره_ سقز کولاک شدید گزارش شده است و از مسافران درخواست داریم از ترددهای غیرضروری در این محور خودداری کنند.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کردستان ادامه داد: محور دیواندره-سقز نیز صبح امروز برای دقایقی مسدود شده بود که در حال حاضر بازگشایی شده است.

حسنی از تداوم انسداد گردنه ژالانه خبر داد و گفت: روز گذشته چندین بهمن سنگین در این گردنه رخ داد که ماشین‌آلات راهداری نیز گرفتار بهمن شدند، اما به کسی آسیب وارد نشده است.

وی خاطرنشان کرد: راهداران برای بازگشایی گردنه ژالانه در این محور حضور دارند و تردد تا اطلاع ثانوی تردد در این مسیر ممنوع است.

کد خبر 726120

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.