احیای زمین زایشگاه سابق خوراسگان با کاربری مجموعه سلامت

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از احیای زمین زایشگاه سابق خوراسگان در هفته جاری خبر داد و گفت: برای سلامتی و رفاه حال شهروندان این مجموعه با همت مرکز بهداشت شماره یک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان همراه با سالن‌های چند منظوره با اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال فردا (چهارشنبه) کلنگ‌زنی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، هوشنگ نظری‌پور با تسلیت به مناسبت شهادت امام کاظم (ع) در جمع اهالی خیابان سلمان در مسجد امام حسین (ع) اظهار کرد: سال آینده با دریافت ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار، آزادسازی کمربندی شمالی از پل اطشاران تا میدان سلمان ادامه پیدا می‌کند که موجب رشد و توسعه منطقه، تسهیل در رفت و آمد و افزایش ایمنی در عبور و مرور خواهد شد، ضمن اینکه در زمان سفر نیز صرفه‌جویی چشمگیری رخ خواهد داد.

وی از احیای زمین زایشگاه سابق خوراسگان در هفته جاری خبر داد و ادامه داد: برای سلامتی و رفاه حال شهروندان این مجموعه با همت مرکز بهداشت شماره یک دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و با کاربری بهداشت و سلامت همراه با سالن‌های چند منظوره با اعتباری معادل ۲۲۰ میلیارد ریال فردا _چهارشنبه هجدهم بهمن_ کلنگ‌زنی خواهد شد.

با بیان اینکه آسفالت‌ریزی بخشی از خیابان سلمان اجرا شده است و مابقی به شرط پایداری شرایط آب و هوایی ادامه خواهد یافت، تصریح کرد: طی دو سال اخیر صفر تا صد آسفالت‌ریزی و لکه‌گیری معابر در ۲۳ محله خوراسگان در حال پیگیری و انجام است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: توجه به محله‌محوری یکی از اقدامات اساسی در مدیریت ششم بوده است و در این زمینه اجرای روکش آسفالت معابر اصلی و فرعی در محلات بیش از ۸۰ درصد رشد داشته است.

احیای زمین زایشگاه سابق خوراسگان با کاربری مجموعه سلامت

نظری‌پور با اشاره به اینکه احداث پارک در محله سلمان نسبت به دیگر محلات خوراسگان کمتر است، خاطر نشان کرد: برای دسترسی محلی باید استاندارهای لازم رعایت شود که این استانداردها در این محله وجود دارد، اما مشکل تملک زمین برای احداث پارک وجود دارد که امیدواریم با همکاری اهالی این مشکل نیز در راستای احداث پارک رفع شود.

وی اظهار کرد: مشکل خط بدنه خیابان رویان که در انتهای خیابان سلمان به سمت رینگ چهارم قرار دارد نیز رفع شده و عملیات ساماندهی آن برای سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از ساماندهی و ترمیم روکش آسفالت جاده اصفهان_نائین تا پایان سال خبر داد و گفت: با توجه به اینکه این قسمت در حریم شهر قرار گرفته است با مکاتبات فراوانی که در این خصوص بین شهرداری و اداره راه و شهرسازی استان اصفهان انجام شده است، این مهم بزودی اجرایی می‌شود و هم‌اکنون نیز قسمت‌هایی از این جاده که در محدوده خدماتی منطقه ۱۵ واقع شده، بعد از مجموعه پل‌های سردار سلیمانی در حال ساماندهی و ترمیم است.

کد خبر 726103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.