همایش پیاده‌روی «در مسیر انقلاب» در منطقه ۶ اصفهان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان گفت: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی «در مسیر انقلاب» روز نوزدهم بهمن‌ سال جاری هم‌زمان با عید سعید مبعث از دو مسیر ضلع جنوبی پل خواجو به سمت سی‌وسه‌پل و ضلع جنوبی پل فلزی به سمت سی‌وسه‌پل در امتداد رودخانه زاینده‌رود برگزار می‌شود.

حمید جعفرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: همایش بزرگ پیاده‌روی خانوادگی ساعت ۹:۳۰ روز پنجشنبه، نوزدهم بهمن مصادف با عید سعید مبعث برگزار می‌شود.

وی افزود: این همایش از دو مسیر ضلع جنوبی پل خواجو به سمت سی‌وسه‌پل و ضلع جنوبی پل فلزی به سمت سی‌وسه‌پل در امتداد رودخانه زاینده‌رود پیش‌بینی شده است که در پایان مسیر پیاده‌روی در محل تلاقی شهروندان جنب سی‌وسه‌پل، ویژه‌برنامه شاد صحنه‌ای اجرا می‌شود.

همایش پیاده‌روی «در مسیر انقلاب» در منطقه ۶ اصفهان برگزار می‌شود

رئیس اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان تاکید کرد: در ادامه جشن به مناسبت چهل‌وپنجمین سالگرد انقلاب اسلامی به ۴۵ نفر از شرکت‌کنندگان به قید قرعه هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

جعفرزاده ضمن دعوت از تمام شهروندان و خانواده‌ها به منظور حضور در این همایش مفرح گفت: این ویژه‌برنامه با مشارکت اداره فرهنگی و اجتماعی منطقه ۶ شهرداری اصفهان برگزار و با هدف تجدید میثاق شهروندان با آرمان‌های اصیل انقلاب و امام خمینی (ره) دنبال می‌شود و لحظات خوبی را در راستای نشاط اجتماعی شهر به شهروندان عرضه می‌کند.

کد خبر 726047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.