۱۵ استان کشور میزبان بارش‌های امروز است / دمای هوا تا پایان هفته روند افزایشی دارد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با اشاره به بارش برف و باران در ۱۵ استان کشور گفت: تا پایان هفته روند افزایشی نسبی دما در بیشتر مناطق پیش‌بینی می‌شود.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به آخرین وضعیت جوی در کشور اظهار کرد: امروز در بعضی نقاط استان‌های کردستان، کرمانشاه، لرستان، ایلام، شمال استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی و جنوب آذربایجان غربی، بارش برف و باران و در بعضی نقاط استان‌های زنجان، همدان، مرکزی، قزوین، البرز، تهران و شمال خراسان رضوی، بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: روزهای چهارشنبه تا شنبه هفته آینده، پدیده بارشی در کشور نخواهیم داشت و امروز در نیمه شمالی و جنوب شرق کشور، وزش باد شدید است و در بعضی نقاط با گرد و خاک همراه خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا تصریح کرد: روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه، وزش باد گرم جنوبی در استان‌های ساحلی خزر و اردبیل رخ خواهد داد و تا پایان هفته روند افزایشی نسبی دما در بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود؛ همچنین در دو روز آینده خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان مواج خواهد بود.

ضیائیان خاطرنشان کرد: وضعیت کنونی آسمان اصفهان، کمی ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد، با بیشینه ۱۴ و کمینه ۴- درجه سانتی‌گراد است و روز چهارشنبه، آسمان صاف تا کمی ابری و گاهی وزش باد با بیشینه ۱۴و کمینه ۵- درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 725971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.