از هیچ کمکی برای رشد بدمینتون ایران دریغ نمی‌کنم

کاپیتان سابق تیم‌ملی بدمینتون کشورمان گفت: زمان زیادی را در خدمت تیم‌ملی بودم، حدوداً از سال ۱۳۸۳ در تیم‌ملی فعالیت می‌کنم. دو سال گذشته از ناحیه آشیل پای چپ آسیب دیده بودم و دچار مشکل شدم، سعی کردم که در سال جاری خودم را به صف اول بدمینتون برسانم و پس از آن مسیر را برای جوان‌ترها باز کنم.

سروش اسکندری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خصوص سطح رشته بدمینتون در ایران اظهار کرد: ایران در این رشته جزو کشورهای برتر آسیا قرار گرفته است و با توجه به سطح آسیا و جهان کماکان نیاز به تقویت این رشته محسوس است.

وی افزود: لیگ‌برتر بدمینتون کشورمان در سال جاری با حضور هفت تیم بسیار خوب برگزار شد، تیم‌ها در سطح یکسانی بودند و رقابت‌ها سنگین بود. در نهایت تیم چادرملو به مقام نایب‌قهرمانی دست یافت.

سرمربی تیم بدمینتون چادرملو اردکان یادآور شد: زمان زیادی را در خدمت تیم‌ملی بودم حدوداً از سال ۱۳۸۳ در تیم‌ملی فعالیت می‌کنم. دو سال گذشته از ناحیه آشیل پای چپ آسیب دیده بودم و دچار مشکل شدم، سعی کردم که در سال جاری خودم را به صف اول بدمینتون برسانم و پس از آن مسیر را برای جوان‌ترها باز کنم.

وی بیان کرد: دو سال است که به عنوان سرمربی در تیم چادرملو در لیگ‌برتر مشغول فعالیت هستم و به عنوان مربی در کنار تیم‌های منتخب استان زنجان فعالیت می‌کنم. امیدوارم در هر قسمتی که به رشد بدمینتون ایران کمک کند، فعالیت مؤثر داشته باشم.

برنامه‌ریزی بهتر فدراسیون برای رشد بدمینتون

اسکندری تصریح کرد: برای این رشته زیرساخت‌های نسبتاً خوبی در اکثر شهرها داریم مانند سالن‌های اختصاصی و مربیان با دانش، اما باید فدراسیون بدمینتون با برنامه‌ریزی بهتر، زمان تمرینات تیم‌ملی را افزایش دهد و حضور در مسابقات بین‌المللی افزایش پیدا کند تا شاهد رشد بازیکنان این رشته باشیم.

وی خاطرنشان کرد: برای کسب سهمیه المپیک پاریس در دو دوره اقدام کردم و بر چهار نفر از بازیکنان المپیکی حاضر، غلبه کردم، اما موفق به کسب سهمیه نشدم.

به گزارش ایمنا، راکت سروش اسکندری بعد از نزدیک به چند دهه حضور در میادین مختلف در سی‌ودومین آوردگاه مسابقات بین‌المللی جام فجر بر زمین نشست تا این نابغه زنجانی بدمینتون ایران برای همیشه به‌عنوان ورزشکار از میادین حرفه‌ای خداحافظی کند. هرچند به گفته خودش به پایان آمد این دفتر، حکایت همچنان باقیست.

کد خبر 725954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.