احداث بیمارستان دغدغه جدی مردم تیران و کرون است

فرماندار تیران و کرون با اشاره به مطالبات مردم این شهرستان گفت: احداث بیمارستان تخصصی امام رضا (ع) تیران و کرون دغدغه و نیاز مهم مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علی محمدی کیا امروز _دوشنبه، شانزدهم بهمن_ در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و زیرساختی تیران و کرون اظهارکرد: بخشی از بودجه و وقت مدیریت شهرستان برای توسعه زیرساخت‌ها قرار گرفته تا علاوه بر زندگی عمومی مردم در توسعه اقتصادی نیز شرایط تسهیل شود.

وی با اشاره به توسعه گلخانه و منازل مسکونی افزود: گاز رسانی در بخش کرون یکی از نیازهای گلخانه داران و مردم آن منطقه بود که با تلاش شرکت گاز ایستگاه تقلیل فشار گاز ۵۰ هزار متر مکعبی در روستای مبارکه احداث شد.

فرماندار تیران و کرون ادامه داد: توسعه زیرساخت‌های انتقال گاز در بخش کرون علاوه بر این ایستگاه انجام شده که ۶۳۰ میلیارد ریال برای آن اعتبار صرف شده است.

وی یادآورشد: ۱۷ روستا از گاز پایدار به واسطه این پروژه‌ها برخوردار شده اند که در فصل سرمایه کمترین مشکل و کمبود را خواهیم داشت.

محمدی کیا به دیگر پروژه‌های زیرساختی در این منطقه اشاره کرد و اذعان داشت: آب رسانی، بهداشت و درمان، حمل و نقل، امداد رسانی و توسعه اقتصادی با مشارکت بخش خصوصی از جمله آن است و روند فعالیت پروژه‌ها بر تقویت کار و تولید و خدمت رسانی نقش مهمی دارد.

وی به نیاز درمانی این شهرستان اشاره کرد و اذعان داشت: بیمارستان بهنیا تیران پاسخگوی همه نیاز نبوده و احداث بیمارستان تخصصی مطالبه جدی مردم است.

فرماندار تیران و کرون با بیان اینکه مطالبه به حق مردم این منطقه در ردیف اعتبارات دولتی قرار گرفته، تصریح کرد: تسهیل در افزایش توزیع اعتبار و تسریع اجرای پروژه مورد مطالبه است.

احداث پایگاه امداد نجات جاده‌ای با مشارکت خیرین

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان در آئین افتتاح پایگاه امداد و نجات طلا زرین این شهرستان گفت: احداث پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای یکی از برنامه‌های مهم این سازمان است که در نقاط مختلف استان ایجاد شده و به ۵۰ درصد از حوادث جاده‌ای رسیدگی می‌کنند.

محمدنوید متقی با بیان اینکه ۸ پروژه پایگاه امداد و نجات در استان در مسیر خدمت رسانی قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این پروژه‌های نیمه تمام با کمک اعتبارات دولتی و حمایت خیرین به بهره برداری رسیده است.

وی یادآورشد: سه پایگاه امداد و نجات جدید نز بزودی افتتاح می‌شوند.

مدیرعامل هلال احمر استان اصفهان در خصوص پایگاه امداد و نجات طلا زرین تیران نیز گفت: این مرکز در مسیر جاده تیران به سامان و شهرکرد قرار دارد و حجم بالایی از حوادث را پوشش می‌دهد.

کد خبر 725939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.