انقلاب اسلامی دوقطبی چندهزارساله شرق و غرب را بهم ریخته است

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: انقلاب اسلامی دوقطبی چندهزارساله شرق و غرب در جهان را بهم ریخته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، سردار مصطفی مثنوی، عصر _دوشنبه، شانزدهم بهمن_ در جشنواره بزرگ انقلاب و عشایر در گچساران، اظهار کرد: نقشه‌های دشمنان در مقابل جمهوری اسلامی ایران به بن‌بست رسیده‌است.

وی با بیان اینکه ۶۰ مرکز در آمریکا به دنبال مواجهه با انقلاب اسلامی هستند، افزود: برخی از افراد پیاده‌نظام دشمن در داخل کشور به دنبال منافع خودشان بودند.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: بخش عمده راهبرد دشمن در حوزه تحریف است که رهبر معظم انقلاب تاکید داشتند، تحریف دشمنان در مقابل بخش فرهنگی دست کم گرفته نشود.

وی تصریح کرد: دشمنان تلاش می‌کنند انقلاب اسلامی به شکوفایی نرسد، از این رو تاکتیک‌های متفاوتی را انتخاب کرده و در راستای راهبردی که به کار گرفته‌اند، برخی‌ها به دنبال این هستند که ایران اسلامی را به عقب بازگرداند.

مثنوی با بیان اینکه دشمنان به دنبال این هستند که سلامت انتخابات را زیر سوال ببرند، خاطرنشان کرد: مردم ایران اسلامی با بصیرت و آگاهی و حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی و انتخاب افراد اصلح بار دیگر مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی می‌زنند.

وی با بیان اینکه دهه فجر فرصتی برای تجدید میثاق و بیعت با امام و شهداست، افزود: انقلاب اسلامی دوقطبی چند هزار ساله غرب و شرق را به هم ریخت و برکات آن در تمام حوزه‌ها مشهود است، زیرا همه ظرفیت‌ها را به میدان آورد.

جانشین سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد، گفت: در سالیان اخیر خیلی از کشورهای منطقه اتفاقاتی داشتند، ولی رهبر بزرگی در کنار آنها نبود اما در ایران اسلامی رهبری امام راحل و رهبر فرزانه انقلاب کارساز و سرنوشت‌ساز بود.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی الگو و پایه اصلی کرامت بوده و امروز به عمق راهبردی رسیده و در همه جای به الگو تبدیل شده‌است.

کد خبر 725931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.