انتظار مردم از شورای شهر پیگیری مطالبات آنها است

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج با تأکید تکریم ارباب رجوع، گفت: مردم از نمایندگان خود در پارلمان‌ محلی شورای شهر انتظار دارند که نسبت به مسائل حساس بوده و پیگیر مطالبات آنها باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سیف‌الله رضایی امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جلسه کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار کرد: یکی از هدف‌های اصلی شورای شهر خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوع از طریق ارائه خدمات با کیفیت مطلوب است که این مهم باید بیش از پیش موردتوجه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه لازمه نشاط اجتماعی، داشتن جامعه سالم است، افزود: نشاط اجتماعی فرایندی طولانی مدت و پایدار است که فراتر از شادی‌های لحظه‌ای بوده و لازمه وجود یک جامعه سالم و مطلوب به شمار می‌رود که تنها در این صورت می‌توان آسیب‌های اجتماعی را کاهش داد.

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر سنندج به کمرنگ دیده شدن مسائل فرهنگی در بودجه امسال شهرداری اشاره و تصریح کرد: در وهله اول تأکید این شورا بر همه حوزه‌های شهری است حال با توجه به اینکه فعالیت‌های فرهنگی به زیست بهتر شهری منجر می‌شود و فرهنگ شهروندی در سایه آن ارتقا می‌یابد درخواست می‌شود مجموعه مدیریت شهری توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی در بودجه سال آتی داشته باشد.

رضایی خاطرنشان کرد: فراهم کردن زمینه شور و نشاط اجتماعی، تاکید بر امیدآفرینی و پرهیز از سیاه نمایی است که باید اطلاع رسانی به موقع از سوی رسانه‌ها صورت گیرد.

وی با تأکید تکریم ارباب رجوع، گفت: مردم از نمایندگان خود در پارلمان محلی شورای شهر انتظار دارند که نسبت به مسائل حساس بوده و پیگیر مطالبات آنها باشند.

کد خبر 725930

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.