دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری اراک به تصویب رسید

رئیس شورای شهر اراک گفت: کلیات دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی سال ۱۴۰۳ شهرداری اراک و سازمان های وابسته به شهرداری به تصویب رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی، داوود قربانی، عصر امروز_ دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جلسه صحن علنی شورای شهر اراک اظهار کرد: تهیه و تدوین این دفترچه برابر با دستورالعمل ابلاغی عناوین عوارض و بهای خدمات قانون درآمدهای پایدار و هزینه‌های شهرداری‌های کشور انجام شده است.

وی با تسلیت شهادت امام موسی کاظم (ع) افزود: شرایط کنونی کشور با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب یک جنگ ترکیبی علیه مردم ایران توسط استکبار جهانی در حال انجام است.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک تصریح کرد: با توجه به انتخابات پیش رو دشمن با تمام ظرفیت‌های خود تلاش می‌کند تا مردم در پای صندوق‌های رأی حضور حداقلی داشته باشند.

وی افزود: با توجه به آنکه انتخابات یکی از ستون‌های مستحکم نظام مقدس جمهوری اسلامی است، حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی ضروری است.

قربانی ادامه داد: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی در نظام مقدس جمهوری است که حضور حداکثری در آن اقتدار و صلابت ایران اسلامی را نشان می‌دهد.

وی اضافه کرد: مردم ایران اسلامی با شرکت در رویداد سیاسی انتخابات نشان خواهند داد که در سرنوشت کشور خود سهیم هستند و حق انتخاب دارند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک خاطر نشان کرد: شرکت در این رویداد مردم سالاری دینی برای استحکام بخشیدن بیش از پیش به این ستون مستحکم و استوار لازم است.

وی افزود: حضور حداکثری همه اقشار مختلف مردم در پای صندوقهای اخذ رأی این پیام را برای همه جهانیان دارد که ملت ایران تحت هر شرایط پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند و دشمنان نمی‌توانند آرمان‌های این انقلاب را زیر سوال ببرند.

قربانی ادامه داد: حق انتخاب برای مردم در نظام جمهوری اسلامی همواره یک حق همیشگی و ناگسستنی بوده است و طی سالیان متمادی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی تکرار شده است.

وی گفت: مردم ایران اسلامی این بار هم در اسفند ماه سال جاری در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با یاری خداوند متعال در پای صندوق‌های رأی یک حماسه بزرگ می‌آفرینند.

رئیس شورای اسلامی شهر اراک افزود: حضور مردم در پای صندوق‌های رأی می‌تواند در تعالی و رشد کشور مؤثر باشد و مشت محکمی بر دهان مزدوران و وطن فروشان داخلی و خارجی که به هر نحو بر طبل توخالی تفرقه می‌نوازند، خواهد بود.

وی اظهار کرد: شورای اسلامی شهر و شهرداری کلان‌شهر اراک به واسطه وظایف و مسئولیت‌های خود برای افزایش شور و نشاط برای انتخابات نقش دارد و همواره و بیش از پیش در کنار سایر نهادهای مسئول در این حوزه ایستاده و به انجام وظایف خود با تمام ظرفیت اقدام خواهد کرد.

قربانی تاکید کرد: وظایف مدیریت شهری فقط در راستای برگزاری پرشور انتخابات خواهد بود و شهرداری کلان‌شهر اراک به هیچ وجه جانبداری از یک جریان و یا نامزد در انتخابات را در نظر نخواهد داشت و در این راستا شهردار اراک با اشراف کامل بر مجموعه تحت مدیریت خود رصد دقیق خواهد داشت.

وی با اشاره به بارش‌های صورت گرفته در هفته گذشته، از عملکرد مدیران خدمات شهرداری برای پاکسازی معابر سطح شهر قدردانی کرد و گفت: بازخوردهای دریافت شده از سوی شهروندان نشان دهنده رضایت مردم از خدمات خوب شهرداری اراک است که در این زمینه لازم است از عوامل اجرایی شهرداری قدردانی داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا در صحن علنی به پیشنهاد کمیسیون برنامه و بودجه در خصوص بررسی کلیات دفترچه عوارض و بهای خدمات سال ۱۴۰۳ شهرداری و سازمان‌های تابعه مورد بررسی قرار گرفت و در انتها با ۱۰ رأی موافق تصویب شد.

دفترچه تعرفه عوارض و بهای خدمات محلی شهرداری اراک به تصویب رسید

کد خبر 725926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.