اکران ۱۷ فیلم چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در کردستان + اسامی

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان گفت: ۱۷ فیلم چهل‌ودومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پردیس سینما بهمن سنندج اکران می‌شود.

علی‌اصغر دریایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در کردستان با اشاره به آغاز اکران فیلم‌های جشنواره بین‌المللی فجر در کردستان، اظهار کرد: اکران فیلم‌های چهل‌ودومین دوره جشنواره فجر از بعدازظهر امروز _دوشنبه، شانزدهم بهمن_ آغاز شده است و تا بیست‌ودوم بهمن ادامه دارد.

وی افزود: در طول ایام جشنواره، هر روز شش فیلم در سانس‌های ساعت ۱۵:۳۰، ۱۸:۳۰ و ۲۱، همزمان در دو سالن شماره یک و دو پردیس سینما بهمن سنندج اکران می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با بیان اینکه هر فیلم حداقل دو بار در ایام جشنواره اکران خواهد شد، گفت: در مجموع ۱۷ فیلم از چهل‌ودومین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در پردیس سینما بهمن سنندج به اکران درمی‌آید.

دریایی به اسامی ۱۷ فیلمی که در کردستان اکران می‌شود اشاره کرد و گفت: فیلم‌های «آبی روشن» به کارگردانی قاسم لطفی خواجه پاشا، «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری «آغوش باز» به کارگردانی بهروز شعیبی، «احمد» به کارگردانی امیر عباس ربیعی، «بهشت تبهکاران» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی، «پرویز خان» به کارگردانی علی ثقفی، «تابستان همان سال» به کارگردانی محمود کلاری، «شه سوار» به کارگردانی حسین نمازی، «شور عاشقی» به کارگردانی داریوش یاری، «صبح اعدام» به کارگردانی بهروز افخمی، «قلب رقه» به کارگردانی خیرالله تقیانی پور، «مجنون» به کارگردانی مهدی شاه محمدی، «میرو» به کارگردانی حسین ریگی، «نپتون» به کارگردانی محمد ابراهیم غفاریان، «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر، «ملکه آلیشون» به کارگردانی ابراهیم نورآور محمد و «ببعی» به کارگردانی حسین صفارزادگان در سنندج اکران می‌شوند.

وی تصریح کرد: فیلم‌های این دوره جشنواره بیشتر به مسائل اجتماعی پرداخته است که دعوت می‌کنیم از مردم استان و علاقمندان به فیلم برای تماشای این فیلم‌ها به سینما مراجعه کنند.

مدیرکل فرهنگ کردستان خاطرنشان کرد: هزینه تهیه بلیط فیلم‌های جشنواره فجر در شهر سنندج ۵۰ هزار تومان است و خرید بلیط از طریق سامانه «گیشه ۷» به صورت آنلاین انجام می‌شود.

به گزارش ایمنا، با اکران فیلم «آبی روشن»، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر در استان کردستان آغاز بکار کرد.

کد خبر 725925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.