تبلیغات انتخاباتی توسط کارکنان در وقت اداری جرم است

فرماندار شهرستان مبارکه گفت: در صورتی که کارمندان ادارات دولتی در وقت اداری اقدام به هرگونه تبلیغات انتخاباتی کنند، مرتکب جرم شده و با آن‌ها مطابق قانون برخورد خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، علیرضا حسینی امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در شورای اداری شهرستان مبارکه اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی و اداری هر چند باید در راستای شور و نشاط بخشیدن به فضای انتخابات کمک کنند، اما حق استفاده از امکانات اداری یا حضور در محافل شبانه برای جانب‌داری از نامزدها را ندارند.

وی ادامه داد: باید زمینه حضور حداکثری مردم و اجرای دقیق قانون در انتخابات پیش رو فراهم شود.

فرماندار شهرستان مبارکه با بیان اینکه باید همه شرایط برای حضور گسترده مردم فراهم باشد، افزود: تمامی دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات تلاش خود را برای حضور با شکوه مردم در انتخابات پیش رو به کار بسته‌اند.

وی اضافه کرد: مردم ایران در طول دوران استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی بارها نقش اصلی خود را در کشور با حضور در انتخابات مختلف به اثبات رسانده‌اند و این بار نیز، با مشارکت حداکثری در انتخابات یازدهم اسفندماه بار دیگر ثابت خواهند کرد که در همه حال پای نظام بوده و از ارزش‌های آن در برابر هجمه‌های دشمنان حراست می‌کنند.

حسینی خاطرنشان کرد: حدود ۲۴ روز تا برگزاری انتخابات زمان داریم و هر کدام از ما در این مدت باقی مانده موظفیم با توجه به توطئه‌های مختلف دشمنان که قصد دارند با ترفندهای مختلف مردم را از حضور و مشارکت در این رویداد سیاسی مهم ناامید کرده و بازدارند، با تمام توان این دسیسه‌ها را خنثی سازیم.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی مردم ایران با برگزاری انتخابات متعدد، الگوی مردم سالاری در جهان است.

فرماندار شهرستان مبارکه با تبریک فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: انقلاب اسلامی مردم ایران نعمتی الهی است که سپاسگزاری این نعمت، جز با خدمت کردن به مردم میسر نمی‌شود.

وی افزود: ایام‌الله دهه فجر فرصتی برای تبیین اقدامات صورت گرفته از سوی نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی برای مردم است که این مهم، عین جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب است.

حسینی تأکید کرد: برای تحقق اهداف نظام و پیشبرد اهداف انقلاب، نباید خود را به کار و تلاش در ساعات اداری محدود کنیم، امروز شناسایی اولویت‌ها و تلاش برای رفع مشکلات و مسائل کشور، باید دغدغه شبانه روزی مسئولان باشد.

وی افزود: شأن مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی، خدمت‌رسانی به مردم است و این مهم جز با تکریم ارباب رجوع، شنیدن صدای مردم و رفع مشکلات با کمک خود مردم میسر نمی‌شود.

فرماندار شهرستان مبارکه با اشاره به در پیش بودن انتخابات ۱۱ اسفند گفت: انقلاب مردم ایران به رهبری امام خمینی (ره)، بر اساس اراده مردم شکل گرفته و ارکان نظام نیز در طول سال‌های استقرار نظام جمهوری اسلامی، بر اساس خواست مردم شکل گرفته است.

کد خبر 725911

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.