۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات؛ رهاورد سفر رئیس‌جمهور به هرمزگان

استاندار هرمزگان با اشاره به سفر دور دوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به این استان و اینکه افتتاح طرح‌های متعدد سفر، موجی از امید را در این منطقه ساحلی ایجاد کرده است، گفت: رهاورد این سفر برای مردم عزیز هرمزگان حدود ۱۶۰ مصوبه با ۴۲۰ هزار میلیارد ریال اعتبار و تسهیلات در بخش‌های مختلف بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از هرمزگان و به نقل از، مهدی دوستی، امروز_دوشنبه شانزدهم بهمن_ ضمن قدردانی مجدد از حضور پرشور مردم هرمزگان برای استقبال از رئیس‌جمهور اظهار کرد: بیش از ۵/‏۱۵ همت (بیش از ۱۵۵ هزار میلیارد ریال) اعتبارات مصوب و ۲۶ و نیم همت (۲۶۵ هزار میلیارد ریال) تسهیلات اختصاص پیدا‬ کرده است که امکان افزایش نیز وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه تاکید رهبر معظم انقلاب بر حل مساله ریلی کشور است، افزود: بیشترین اعتبارات مصوب سفر به بخش ریلی استان با حدود ۱۰ هزار میلیارد ریال درنظر گرفته شده است که امیدواریم مساله ریلی استان نیز با جذب این اعتبارات برطرف شود.

استاندار هرمزگان همچنین با اشاره به اینکه مساله بعدی این استان، بحران آب است، گفت: ابتدای دولت سیزدهم ۴۰۰ روستا در این استان با تانکر آب‌رسانی می‌شد که اکنون به کمتر از ۱۰۰ روستا رسیده است.

وی ابراز کرد: ۲۳۱ روستا و پنج شهر هرمزگان نیز در دولت سیزدهم آب‌رسانی شد که ۱۵۶ روستا در همین بسته سفر دور دوم رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 725897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.