پروژه‌‎های عمرانی اقتصادی از پیوست فرهنگی برخوردار باشد

معاون سیاسی امنیتی استانداری مازندران گفت: پروژه‌های عمرانی اقتصادی از پیوست فرهنگی برخوردار باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، قاسم عزیززاده گرجی امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در مراسم بهره‌برداری از پروژه‌های دهه فجر در غرب مازندران با اشاره به نشست دختران و پسران رأی اولی‌ها این شهرستان اظهار کرد: در این نشست سوالات و ابهاماتی از سوی بچه‌ها مطرح شد که می‌طلبد ارتباط با این نسل جوان به شکل گفت‌وگو چهره به چهره انجام شود.

وی افزود: در امر راهکارها همکاری برای اردوی روایت پیشرفت کشور و ارائه عملکردها و دستاوردهای نظام از سوی مسئولان امر صورت گیرد و نسل جدید از نزدیک این عملکردها را ببینند.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران با اشاره به تاکید استاندار بر پیوست فرهنگی طرح‌های عمرانی، اقتصادی و تجاری بیان کرد: با توجه به جایگاه عباس‌آباد بر تولید گل و گیاه، ایجاد المان این محصول تولیدی در عباس آباد، کلارآباد و سلمان‌شهر انجام شود.

عزیززاده گرجی با بیان اینکه با توجه به ارائه خواسته‌ها و دغدغه‌های تعدادی از نمایندگان اقشار مختلف در حوزه‌های مختلف تجاری، اقتصادی، کشاورزی و باغی مطرح و به معاونان و فرماندار شهرستان برای پیگیری و رسیدگی ارجاع داده شد، عنوان کرد: کارگروه فرهنگی و اجتماعی با حضور دستگاه‌های استانی برگزار شد که ۱۹ مصوبه در آن کارگروه به اجرا درآمد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به دغدغه فرهنگی و اجرای پروژه نیمه‌کاره این حوزه در شهرستان تلاش می‌شود تا از اعتبارات سفر برای ادامه روند آن مورد استفاده قرار گیرد.

معاون استاندار مازندران با بیان اینکه نمایندگی اداره تبلیغات نیز به زودی در شهرستان ایجاد شود، گفت: در این شرایط شهرستان با توجه به وجود برخی دستگاه‌هایی که نیابتی هستند یا استقرار ندارند، با همین مقدار ظرفیت موجود در شهرستان هم‌افزا شده تا بتوان بیشتر خدمات ارائه کرد و می‌طلبد شورای فرهنگی و اجتماعی به ریاست فرماندار عباس‌آباد تشکیل شده تا هدفمند کار پیش برود.

کد خبر 725895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.