آغاز عملیات اجرایی آسفالت‌ریزی‌ ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: هم‌زمان با آغاز ایام‌الله دهه مبارک فجر با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت خیابان‌های ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال شروع شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، هاشم علایی ظهر امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن_ در جریان آغاز عملیات اجرایی پروژه زیرسازی و آسفالت خیابان‌های اصلی ناحیه صنعتی شهرستان نیر اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران آثار و برکات فراوانی را برای کشور ما به ارمغان آورده است که ما مدیران باید قدردان خون شهیدان این انقلاب باشیم و با خدمت صادقانه به رشد و پیشرفت کشور کمک کنیم.

وی ادامه داد: امروز شاهد آغاز عملیات اجرایی زیرسازی و آسفالت خیابان‌های ناحیه صنعتی نیر هستیم که این پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال از محل منابع داخلی این شرکت اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل افزود: ناحیه صنعتی نیر با مساحت ۳۰ هکتار از جمله نواحی صنعتی استان اردبیل است که مورد استقبال متقاضیان واقع شده است که در این ناحیه ۶۳ قرارداد حق بهره‌برداری زمین با سرمایه‌گذاران منعقد شده است که تاکنون ۱۱ واحد تولیدی موفق به اخذ پروانه بهره‌برداری از دستگاه‌های ذیصلاح شده‌اند.

علایی از اجرای خط انتقال و منبع زمینی و هوایی آب و زیرسازی معابر و خیابان‌های ناحیه صنعتی نیر با اعتباری بالغ ۱۵۰ میلیارد ریال در سال گذشته خبر داد و افزود: مطالعات توسعه ناحیه صنعتی نیر آغاز شده است که ضمن قدردانی از مسئولان و دستگاه‌های متولی، امیدواریم با توسعه این ناحیه صنعتی شاهد حضور سرمایه‌گذاران جدید در این شهرستان باشیم.

کد خبر 725872

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.