افتتاح پروژه‌های بهداشتی و رفاهی در دهه فجر

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت: ۲۰۴ واحد از پروژه طرح نهضت جهادی مسکن کارکنان انتظامی کرمانشاه تا پایان بهمن ماه افتتاح می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، مهدی حاجیان پیش از ظهر امروز دوشنبه _شانزدهم بهمن _ در حاشیه در بازدید وزیر کشور از پروژه طرح نهضت جهادی مسکن کارکنان انتظامی استان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: تعداد کل واحدهای این پروژه یک هزار و ۳۷۶ واحد است که با امکانات تجاری، ورزشی و فرهنگی به ۲ هزار واحد می‌رسد.

وی افزود: فاز نخست پروژه امروز با ۶۴ واحد با حضور وزیر کشور افتتاح شد و قابل تحویل به نیروهای فراجا است، فاز دوم با ۱۴۰ واحد دیگر تا پایان بهمن ماه افتتاح می‌شود و تا کنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: فاز سوم با ۵۴۸ واحد تا پایان مهرماه سال آینده مصادف با هفته نیروی انتظامی افتتاح خواهد شد.

وی بیان کرد: این منطقه جزو مناطق حاشیه شهر بوده و با توجه به موقعیت‌های تجاری و فرهنگی که در آن ایجاد خواهد شد رونق زیادی به همراه خواهد آورد، پروژه در بلوار شهید سرابیان واقع شده است.

افتتاح پروژه‌های بهداشتی و رفاهی در دهه فجر

اختصاص یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار به تجهیزات تشخیص سرطان

همچنین تورج شیرزادی مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در حاشیه بازدید وزیر کشور از مرکز پت اسکن آفتاب در بیمارستان بهارستان کرمانشاه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال اعتبار به مرکز پت اسکن اختصاص یافته که یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال آن به دستگاه اختصاص یافته است.

وی افزود: دستگاه پیشرفته‌ترین و دقیق‌ترین تشخیص را دارد و بیماری‌ها به خصوص سرطان را به صورت دقیق تشخیص می‌دهد.

مدیر تجهیزات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تصریح کرد: تنها چهار دستگاه در کشور مجهز به این دستگاه هستند و هم‌جواری این مرکز با مرکز جامع سرطان به تشخیص دقیق بیماری کمک زیادی کرده است.

وی در خصوص رادیوتراپی بیمارستان بهارستان خاطرنشان کرد: هفت میلیارد ریال تجهیزات در بخش رادیوتراپی بیمارستان بهارستان وجود دارد.

کد خبر 725837

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.