تدبیر خوب مسئولان استان و شهر کرمانشاه در راه‌اندازی بازارچه‌های عرضه کالای اساسی

وزیر کشور از تدبیر خوب مسئولان استان و شهر کرمانشاه در راه‌اندازی بازارچه‌های تامین و عرضه کالاهای اساسی تشکر کرد و گفت: ۲۱ مرکز جهت توزیع این کالاها در کرمانشاه لحاظ شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، احمد وحیدی امروز _دوشنبه شانزدهم بهمن _ در حاشیه بازدید از بازارچه توزیع کالاهای اساسی در کرمانشاه در جمع خبرنگاران، با اشاره به تدبیر خوب مسئولان استان و شهر کرمانشاه در راه‌اندازی بازارچه‌های تأمین و عرضه کالاهای اساسی، گفت: ۲۱ مرکز جهت توزیع این کالاها در کرمانشاه لحاظ شده است.

وی افزود: در این بازارچه‌ها کالاها با قیمت مناسب در اختیار مردم قرار می‌گیرد و تلاش دولت این است که کالاها و اجناس ارزان‌تر به دست مردم برسد و در این زمینه هر شهر و استان ابتکار خاص خود را دارد.

وزیر کشور گفت: تمرکز ما بر این است که اقلام پروتئینی مانند مرغ و گوشت ارزان‌تر به دست مردم برسد و در این زمینه از ایجاد هر چه بیشتر این بازارچه‌ها استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایمنا، ۲۱ بازارچه به منظور عرضه کالاهای اساسی با قیمت تنظیم بازار در کرمانشاه راه‌اندازی شده است که این بازارچه‌ها قرار است تا پایان فروردین به فعالیت خود ادامه دهند.

کد خبر 725824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.