دو پروژه راه‌سازی در شهرستان فریدن افتتاح شد

باند کندروی تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج-درختک) و جاده سه‌راهی (نماگرد-داران) در شهرستان فریدن با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان و به نقل از اداره کل روابط‌عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، سیدرضا مرتضوی در آئین افتتاح پروژه‌های حوزه راه شهرستان فریدن، ضمن تبریک اعیاد رجبیه و ایام‌الله دهه فجر اظهار کرد: امیدواریم بتوانیم قدردان جانفشانی همه شهیدان والامقامی باشیم که زمینه‌ساز شکل‌گیری انقلاب اسلامی و حکومت مردمی از جنس مردم شدند.

وی افزود: از همکاری همه مردم و مسئولان در شهرستان فریدن قدردانی می‌کنیم که با همدلی و همراهی پروژه‌های بلاتکلیف شهرستان را ساماندهی کردند.

استاندار اصفهان گفت: رویکرد دولت سیزدهم توجه ویژه به مناطق محروم بوده است، از این‌رو تلاش کردیم در این شهرستان نیز زمینه افتتاح پروژه‌های عمرانی و زیربنایی شکل بگیرد تا مردم خوب ما در شهرستان فریدن با رفاه بیشتری زندگی کنند.

مرتضوی ضمن اشاره به افتتاح شهرک گلخانه‌ای دامنه بیان کرد: طی دو سال اخیر بالغ بر ۷۰ میلیارد تومان هزینه شد تا شهرک گلخانه‌ای شهرستان فریدن در دامنه به بهره‌برداری برسد و با افتتاح این پروژه ظرفیت خوبی در شهرستان فریدن ایجاد خواهد شد.

به مناسبت ایام‌الله دهه فجر جاده سه‌راهی (نماگرد-داران) در شهرستان فریدن با اعتبار ۷ میلیارد تومان، با حضور سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان افتتاح شد؛ این جاده یکی از نقاط حادثه‌خیز شهرستان فریدن است که بیش از ۱۵ سال بلاتکلیف مانده بود.

طی سال‌های اخیر بارها عملیات اجرایی این پروژه (شامل تجهیز کارگاه و زیرسازی) انجام شده بود اما آسفالت مسیر صورت نپذیرفته بود که طی ماه‌های گذشته مجدد زیرسازی و آسفالت این جاده انجام شد و به بهره‌برداری رسید.

همچنین باند کندروی تقاطع غیرهمسطح (نهرخلج-درختک) در شهرستان فریدن نیز با حضور استاندار اصفهان، با اعتبار ۳۲ میلیارد تومانی و با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

این تقاطع یکی از حادثه‌خیزترین نقاط شهرستان در شاهراه ارتباطی غرب به جنوب بود که طی سال‌های متمادی بستر حوادث و اتفاقات ناگوار بسیار بوده است.

کد خبر 725814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.