اجرای ۷۵ ویژه‌برنامه دهه فجر در منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان گفت: هم‌زمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۵ عنوان برنامه در قالب ۷۵ اجرا توسط اداره فرهنگی و اجتماعی این منطقه ۹ برگزار می‌شود.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به پاسداشت ایام مبارک دهه فجر ۱۴۰۲ و بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و امکانات اظهار کرد: حفظ و ارتقای امنیت عمومی حاکم بر کشور و بیان دستاوردها و خدمات نظام اسلامی در میان گروه‌های مختلف مردم از اهداف برنامه‌های ایام دهه فجر و چهل‌وپنجمین سالگرد شکوهمند انقلاب اسلامی است.

وی با اشاره به دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی افزود: هم‌زمان با چهل‌وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴۵ عنوان برنامه در قالب ۷۵ اجرا با محوریت امیدآفرینی و شعار همه پای وطن در سطح منطقه برگزار می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با اشاره به مردمی‌سازی برنامه‌های ایام‌الله دهه فجر گفت: اجرای ۱۰ میز خدمت با حضور مسئولان شهری در ۱۰ مسجد، ۹ ایستگاه انقلاب با محوریت برنامه‌های فرهنگی از تاریخ هفدهم تا بیست‌ویکم بهمن سال جاری و ۲۵ بسته حمایتی از برنامه‌های مردمی در محلات سطح منطقه از برنامه‌های اجرایی این ایام است.

قاضی‌عسگر با اشاره به برگزاری بازارچه دستاوردهای خانگی بانوان در فرهنگسرای موعود و خانه فرهنگ آزادان از نمایشگاه و فروشگاه دستاوردهای بانوان با عنوان مهربانو همراه با نمایش خیابانی روایت فجر در مجتمع امام خمینی (ره) خبر داد.

وی با اعلام جشن بزرگ انقلاب اسلامی در فرهنگسرای آیه و جشن مبعث در کتابخانه آیت‌الله جنتی تصریح کرد: مسابقات کتاب‌خوانی، رباتیک، اکران فیلم، نورافشانی، جشن پرچم و برنامه شادی‌پیمایی با محوریت سرود در سطح محلات منطقه با شعار «ایران و تنم» اجرا می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان خاطرنشان کرد: به مناسبت دهه فجر مسابقات ورزشی شامل «گل کوچیک»، تیراندازی با تفنگ پینت‌بال، تنیس روی میز و دارت ویژه بانوان و آقایان و مسابقات نقاشی، عکاسی، سفال و قصه‌گویی ویژه کودکان و نوجوانان در محلات سطح منطقه در حال انجام است.

قاضی‌عسگر با تاکید بر تنوع برنامه‌ها افزود: این برنامه‌ها در مراکز فرهنگی، مساجد، مدارس، فرهنگ‌سراها، سالن‌های مطالعه و مراکز تفریحی ورزشی سطح منطقه توسط اداره فرهنگی اجتماعی منطقه ۹ شهرداری اصفهان برگزار می‌شود.

کد خبر 725811

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.