افتتاح ۴۹۰۰ میلیارد ریال پروژه در بخش کشاورزی کردستان

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان از افتتاح ۶۵ پروژه در این حوزه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال هم‌زمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط‌عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان، پیمان اسکندری اظهار کرد: زندگی و معیشت بیش از ۷۰ درصد جمعیت استان کردستان به صورت مستقیم و غیرمستقیم به بخش کشاورزی مرتبط است و در این راستا سازمان جهاد کشاورزی و دستگاه‌های تابعه آن با بهره‌مندی از نیروهای توانمند و متخصص به خدمت‌رسانی به مردم استان مشغول است.

وی افزود: سال جاری نیز همچون دیگر سنوات گذشته و همزمان با ایام مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی شاهد افتتاح ده‌ها پروژه در حوزه کشاورزی و صنایع وابسته به آن هستیم.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان خاطرنشان کرد: در ایام مبارک دهه فجر امسال شاهد افتتاح ۶۵ پروژه با اعتباری بالغ بر چهار هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال در سطح استان هستیم.
اسکندری اضافه کرد: در قالب این پروژه‌ها در مجموع برای ۱۴۸۱ نفر اشتغال‌زایی مستقیم و برای ۲۴۶۶ نفر اشتغال‌زایی غیرمستقیم ایجاد شده است.
وی با اشاره به تشریح پروژه‌های قابل افتتاح در دهه فجر سال جاری گفت: در بخش آب و خاک ۲۹ پروژه با اعتبار ۸۴۵ میلیارد ریال، در بخش صنایع کشاورزی ۱۵ پروژه با اعتبار دو هزار و ۶۹۶ میلیارد ریال، در بخش دام شش پروژه با اعتبار ۷۵۰ میلیارد ریال، در بخش باغبانی و گلخانه پنج پروژه با اعتبار ۹۳ میلیارد ریال، در بخش شیلات و آبزی‌پروری چهار پروژه با اعتبار ۱۷۳ میلیارد ریال، در بخش منابع طبیعی و آبخیزداری چهار پروژه با اعتبار ۲۷۷ میلیارد ریال، در بخش تعاون روستایی یک پروژه با اعتبار ۲۲ میلیارد ریال و در بخش طیور یک پروژه با اعتبار ۴۰ میلیارد ریال در این ایام به بهره‌برداری می‌رسد.
کد خبر 725751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.