باید با تلاش بیشتر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم

فرمانده سپاه سلمان گفت: مشارکت قوی، رقابت مناسب، انتخابات سالم و امینت راهبردهای مهم پیش روی کشور است و ما باید با تلاش بیشتر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط‌عمومی سپاه سلمان استان، سردار سرتیپ پاسدار احمد شفائی در همایش تجلیل از جهادگران بسیجی استان، اظهار کرد: از بدو پیدایش و پیمایش انقلاب اسلامی با همت مردان و زنان این مرز و بوم اقدامات ارزشمندی برخلاف همه دشمنی‌ها صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ما باید از فرصت‌های پیش رو به ویژه دهه فجر بیشترین استفاده را در زمینه جهاد تبیین ببریم، جمعیت کنونی کشور ما به گونه‌ای است که بیش از نیمی از جمعیت ایران اسلامی پس از انقلاب به دنیا آمدند و بیشتر آن را نیز قشر جوان تشکیل می‌دهند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: ما باید شرایط گذشته و کنونی کشور را به درستی تبیین کنیم، این جوانان باید بدانند در دوران قاجار و پهلوی در زمینه زیرساخت، اخلاق، بهداشت و درمان و غیره وضعیت کشور چگونه بوده و امروز پیشرفت‌های بی‌شماری که به وسیله فرزندان این مرز و بوم رقم خورده چگونه است.

وی تاکید کرد: امروز دشمنان قسم خورده ما به دنبال القای ناامیدی از طریق ناکارآمد نشان دادن نظام اسلامی و کم ارزش جلوه دادن اقدامات فرزندان این مرزوبوم هستند، اگر ما به درستی تبیین کنیم که شما در زمینه خدمت‌رسانی چه اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اید قطعاً ضربه محکمی به اقدامات دشمن خواهد بود.

سردار شفائی بیان کرد: ما امروز در آستانه نقطه عطفی در تاریخ انقلاب اسلامی هستیم که قطعاً در امنیت، وحدت، انسجام و پیشرفت کشور تأثیر به سزایی دارد و ما باید با پشتوانه قوی‌تر و با همتی بیش از گذشته قدم برداریم.

وی خاطرنشان کرد: مشارکت قوی، رقابت مناسب، انتخابات سالم و امینت راهبردهای مهم پیش روی کشور است و ما باید با تلاش بیشتر نقشه‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم.

کد خبر 725738

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.