برگزاری ۹۰ رویداد ویژه دهه فجر و اعیاد شعبانیه در منطقه ۸ اصفهان

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان گفت: به‌مناسبت سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران و اعیاد شعبانیه، بیش از ۴۰ ویژه برنامه و رویداد توسط اداره فرهنگی و بیش از ۵۰ برنامه با مشارکت پایگاه‌های مقاومت بسیج، کانون‌های فرهنگی و اداره آموزش و پرورش در محدوده این منطقه برگزار می‌شود.

علی باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به اهمیت برگزاری مراسم شکوهمند پیروزی انقلاب اسلامی به‌ویژه در سال جاری اظهار کرد: نقطه اتصال اعیاد شعبانیه با ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی ایران و ایام انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، برکات خاصی را به این دو رویداد بخشیده است، از این‌رو اجرای فعالیت‌های فرهنگی باید پربارتر و شکوهمندتر برگزار شود، زیرا یادآوری آن ایام، زمینه حضور مردم در انتخابات را پررنگ‌تر می‌کند.

وی افزود: در سال جاری پیوند ایام پیروزی انقلاب اسلامی با ولادت امام حسین (ع)، حضرت ابوالفضل العباس (س) و امام زین‌العابدین (ع) موجب شده است تا برنامه‌های ویژه‌ای را در پیش رو داشته باشیم.

مدیر منطقه ۸ شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌هایی که توسط این منطقه برگزار می‌شود، تصریح کرد: ۴۰ برنامه توسط اداره فرهنگی این منطقه در محلات مختلف با اجرای سرودهای انقلابی، نمایش‌های محیطی با موضوع انقلاب، استندآپ، شعبده‌بازی، آکروبات و اجرای شاد و مفرح حجت الاسلام نصر برگزار می‌شود.

باقری با اشاره به اجرای برنامه‌های مشارکتی منطقه هشت با سایر نهادها گفت: برگزاری ۵۰ برنامه اداره فرهنگی منطقه به صورت مشارکتی است که ۲۵ برنامه با مشارکت آموزش و پرورش در سطح مدارس منطقه در حال اجراست و مابقی آن مشارکت با پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی محلات برگزار می‌شود.

وی با اشاره به شعار «همه پای وطن» که شعار سال جاری دهه مبارک فجر مدیریت شهری است، خاطرنشان کرد: برنامه باشکوه نورافشانی شب پیروزی انقلاب اسلامی ایران همراه با ندای طنین‌انداز «الله اکبر» در شب پیروزی انقلاب اسلامی که اغلب ساعت ۲۱ در کشور انجام می‌شود، در سطح منطقه ۸ به‌صورت ویژه برگزار خواهد شد.

کد خبر 725715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.