آغاز ساخت ۵۰۰ مسکن ملی در تاکستان قزوین

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین از آغاز عملیات ساخت ۵۰۰ باب مسکن ملی در شهرستان تاکستان خبر داد.

سیدعلی هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قزوین از آغاز احداث مجتمع ۵۰۰ واحدی مسکن ملی در شهرستان تاکستان خبر داد و اظهار کرد: عملیات احداث مجتمع ۲۵۰ واحدی نهضت ملی مسکن در شهرستان تاکستان شامل پروژه ۵۰۰ واحدی است. با احتساب این پروژه تاکنون در مجموع برای حدود ۹۰۰ نفر از متقاضیان در تاکستان تخصیص پروژه صورت پذیرفته است.

وی اضافه کرد: برای ساخت این تعداد واحد ۱.۲ هکتار زمین در شهر تاکستان تأمین شده است. در ضمن تسهیلات بانکی برای هر واحد احداثی در تاکستان ۵۵۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده و متوسط بنای هر واحد هم ۸۵ متر مربع دیده شده است.

دبیر شورای تأمین مسکن استان قزوین با اشاره به مشخصات احداث واحدهای یاد شده تصریح کرد: در تاکستان واحدها به‌طور عمده ۴ طبقه ۱۶ واحدی روی پیلوت و با تأمین پارکینگ احداث خواهند شد.

هاشمی یادآور شد: ۸۸۰ نفر از متقاضیان در صف انتظار افتتاح حساب هستند که با تأمین زمین مورد نیاز در سال آینده برای همه متقاضیان شهرستان تاکستان تخصیص پروژه صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: متقاضیان مؤثر در نهضت ملی مسکن باید در اسرع وقت اقدام به واریز قسط ۴۰ میلیون تومانی خود کرده باشند. لازم به ذکر است سرپرست خانوار بودن، دارا بودن فرم «ج» سبز و احراز پنج سال سکونت در محل شهر مورد تقاضا از جمله شرایطی است  که متقاضیان نهضت ملی مسکن برای مالکیت این واحدها باید داشته باشند.

کد خبر 725711

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.