تقابل تیم‌های پایتخت‌نشین با دختران شهر گنبدهای فیروزه‌ای

در نخستین دیدار مرحله نیمه‌نهایی لیگ‌برتر والیبال بانوان تیم‌های سایپا، سپاهان، مهرسان و ذوب‌آهن برای رسیدن به دیدار فینال مقابل هم قرار می‌گیرند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرحله نیمه‌نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال لیگ برتر بانوان فردا _سه‌شنبه هفدهم بهمن_ با برگزاری دو دیدار بین تیم‌های سپاهان و مهرسان و سایپا و ذوب‌آهن در شهرهای اصفهان و تهران پیگیری می‌شود. دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال بانوان به صورت دو برد از سه مسابقه است و دیدار دور برگشت دوشنبه _بیست‌وسوم بهمن_ برگزار می‌شود و در صورت نیاز مسابقه سوم بیست‌وهشتم بهمن برگزار خواهد شد.

این دوره از رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان با حضور تیم‌های سپاهان، مهرسان تهران، مس رفسنجان، هوران یزد، پیکان تهران، ذوب‌آهن اصفهان و سایپا تهران از پنجم آبان آغاز شد. مرحله مقدماتی این دوره از رقابت‌های والیبال در روز سیزدهم بهمن با سپری کردن ۱۴ هفته به پایان رسید و تیم‌های سایپا، سپاهان، مهرسان و ذوب‌آهن با برتری به مرحله نیمه‌نهایی راه یافتند.

دیدار نهایی بیست‌وسومین دوره مسابقات والیبال لیگ برتر بانوان بین تیم پیروز دیدارهای سایپا و ذوب‌آهن که هردو سابقه قهرمانی در لیگ برتر والیبال را دارند مقابل برنده دیدارهای دو تیم فولاد مبارکه سپاهان و مهرسان که تاکنون سابقه قهرمانی ندارند، برگزار خواهد شد.

تقابل تیم‌های پایتخت‌نشین با دختران شهر گنبدهای فیروزه‌ای

تلاش برای تداوم پیروزی در روز انتقام

در اصفهان، شاگردان فریبا صادقی در فولاد مبارکه سپاهان از مهرسان تهران در سالن شهید میثمی میزبانی می‌کنند. شاگردان طلایی‌پوش سپاهان در هفته‌های دوم و نهم مرحله مقدماتی موفق به شکست سه بر دو تیم مهرسان شده‌اند و امید زیادی برای پیروی در خانه مقابل شاگردان رشیدی دارند در طرف مقابل مهرسان نیز برای جبران شکست و برتری در اولین گام رسیدن به فینال وارد اصفهان شده‌اند.

تیم سپاهان با ۱۰ برد و ۲۸ امتیاز و ایستادن در رتبه دوم جدول و شاگردان فاطمه رشیدی در مهرسان تهران با هشت برد و ۲۵ امتیاز و ایستادن در جایگاه سوم جدول جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی را به دست آوردند.

جنگ برای اعاده حیثیت

در دیگر دیدار مرحله نیمه‌نهایی والیبال بانوان در تهران تیم سایپا صدرنشین از ذوب‌آهن در سالن فدراسیون والیبال میزبانی می‌کند. تیم سایپا در هفته دوم و نهم مرحله مقدماتی موفق به برد سه امتیازی برابر ذوب‌آهن شد و به دنبال برتری بی‌دردسر در خانه مقابل گاندوها است. ذوبی‌ها نیز که آخرین تیم راه یافته به مرحله نیمه‌نهایی هستند برای حفظ لقب پرافتخارترین تیم لیگ برتر والیبال با شش برد می‌جنگند تا به تعداد جام‌های خود بیفزایند.

سایپا تهران در پایان مرحله مقدماتی با ۱۱ برد، یک شکست و کسب ۳۳ امتیاز در جایگاه نخست جدول ایستاد و ذوب‌آهن نیز با ۶ برد و ۱۹ امتیاز رتبه چهارم را به دست آورد.

برنامه دیدارهای دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ برتر والیبال

سایپا تهران – ذوب‌آهن اصفهان، سالن فدراسیون

فولاد مبارکه سپاهان – مهرسان تهران، سالن شهید میثمی

کد خبر 725663

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.