انعقاد بیش‌ از ۶۵ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران از انعقاد بیش‌ از ۶۵ میلیارد تومان قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان داخلی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، غلامرضا کمالی شامگاه _یکشنبه، پانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: شرکت نفت گچساران هشت قرارداد با شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکننده منعقد کرده که از این تعداد شش مورد با شرکت دانش‌بنیان و دو مورد دیگر با شرکت‌های تولیدکننده منعقد شده است.

وی با بیان اینکه قرارداردهای منعقد شده با اعتباری بیش از ۶۵ میلیارد تومان انعقاد شده است، افزود: قراردادهای ساخت ۱۵ اقلام از قطعات کمپرسور با اعتباری بیش از شش میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، یک قلم شیر ایمنی سطحی قطع اضطراری قابل نصب بر روی چاه‌های نفت با اعتباری بیش از چهار میلیارد ۹۰۰ میلیارد تومان، رادیاتور خنک‌کننده روغن توربین سولار «بی‌بی حکیمه» با شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان، منعقد شده‌است.

مدیرعامل شرکت نفت و گاز گچساران گفت: قرارداد ۳۶ قلم از قطعات تلمبه سانداین پمپاژ نفت نمک‌زدایی «رگ سفید» با اعتبار بیش از ۹ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان، تانکر سوخت‌ر سان فرودگاهی رفیوولر با اعتبار ۱۵ میلیارد تومان شیر دروازه‌ای ۱۲ و ۱۶ اینچ، پنج قلم با اعتباری بالغ بر سه میلیارد تومان منعقد شد.

وی تصریح کرد: شرکت نفت گچساران در جهت پشتیبانی از شرکت‌های دانش‌بنیان تمام تلاش خود را به‌کار بسته و امید است شرکت‌های دانش‌بنیان با فعالیت‌های بیشتر خود را به تأسیسات نفت نزدیک‌تر کنند.

کد خبر 725648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.