مشارکت مردم در امور کشور یک جهاد بی‌نظیر است

استاندار گلستان گفت: مشارکت مردم در امور کشور یک جهاد بی‌نظیر است و در ۲۲ بهمن و انتخابات اسفندماه نیز باری دیگر همدلی خود را با انقلاب اسلامی و آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب نشان خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان، علی محمد زنگانه عصر امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشارکت مردم در امور کشور یک جهاد بی‌نظیر است، چراکه با این هجمه‌ای که دشمن به راه انداخته مردم آگاهانه در کنار کشور خود مانده و به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند هستند.

وی افزود: با این شرایطی که در منطقه ایجاد شده امسال باید حضور برادران و خواهر در راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری گسترده‌تر از قبل باشد که همین طور هم خواهد بود.

استاندار گلستان به ترویج فرهنگ جهاد تبیین، همت مضاعف، صرفه‌جویی و جوان کاری و نوآوری تاکید کرد و گفت: باید فرهنگ کار و تولید برای نسل جوان تبیین شود تا در سال‌های آینده جوانان خلاق و ایده‌پرداز کشورمان تنها به دنبال کار در دستگاه‌های اجرایی نباشند، بلکه خودشان تولیدکننده و کارآفرین شده باشند.

وی با بیان اینکه باید با نگاهی مستقل و پیگیر به ترویج فرهنگ کار و تولید پرداخت، افزود: تحول به خودی خود در کشور اتفاق نمی‌افتد، بلکه باید جوان‌های استان را به سمت تخصص و کاربلدی سوق داد.

کد خبر 725643

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.