با تک‌باخت به لیگ برتر صعود کردیم

سرمربی تیم فوتبال بانوان تام گفت: در لیگ یک به دلیل موضوع صعود و سقوط تیم‌ها با جنگندگی بازی می‌کنند و بازی مقابل تیم‌های پایین جدول به دلیل تلاش برای بقا در لیگ، سخت‌تر از دیگر دیدارها بود، اما خوشبختانه در شرایط سخت لیگ توانستیم با تک‌باخت امتیاز صعود را کسب کنیم.

فرزانه نصری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: سه سال تیم تام در لیگ یک حضور داشت و سال جاری توانستیم با برتری در لیگ یک به لیگ برتر فوتبال بانوان صعود کنیم. شاکله اصلی تیم تام از بازیکنان آکادمی ذوب‌آهن است و با اضافه کردن چند بازیکن دیگر تیم را برای قهرمانی و حضور در لیگ برتر آماده شد. پس از انحلال تیم فوتبال بانوان ذوب‌آهن و آکادمی دختران، تصمیم گرفتیم با نام تام در مسابقات حاضر شویم.

وی افزود: قرار باشگاه ذوب‌آهن این بود که بازیکنان پایه در آکادمی برای تقویت تیم لیگ برتری پرورش پیدا کنند. پنج سال در باشگاه ذوب‌آهن آکادمی داشتیم که متأسفانه منحل شد. پس از انحلال طی صحت‌هایی که با باشگاه تام انجام شد، تصمیم گرفته شد این باشگاه در صورت صعود به لیگ برتر از ما حمایت کند.

نصری با اشاره به نتیجه چشم‌گیر امسال تیم تام نسبت به لیگ گذشته، گفت: سال گذشته به دلایلی تیم را به دیگر دوستان سپردم و در کنار تیم خاتون بم در لیگ برتر حضور داشتم، اما امسال با تمام وجود در کنار تیم تام حضور داشتم. هدف تیم در لیگ سال گذشته ماندن در لیگ یک بود به همین دلیل تیم نتوانست به نتایج مطلوب برسد. از همان ابتدای لیگ جاری با برنامه‌ریزی دقیق و شرایط مطلوبی که از سمت باشگاه برای ما ایجاد شد، همچنین پیگیری‌های مدیریت باشگاه یکی پس از دیگری قدم‌های قهرمانی و صعود را برداشتیم.

وی در خصوص سطح لیگ یک فوتبال بانوان تصریح کرد: لیگ سال جاری فوق‌العاده بود و همه تیم‌ها با قدرت وارد زمین می‌شدند. به جرئت می‌توان گفت ۹ تیمی که در لیگ یک حضور داشتند قوی بودند و تیمی ضعیف نبود که بتوان پیش از بازی به برد ۱۰۰ درصدی فکر کرد. در لیگ برتر تیم‌های میانه جدول برد و باخت در تک‌بازی تفاوت زیادی برایشان ندارد، اما در لیگ یک به دلیل وجود بحث صعود و سقوط تیم‌ها با جنگندگی بازی می‌کنند. بازی مقابل تیم‌های پایین جدول به دلیل تلاش برای بقا در لیگ، سخت‌تر از دیگر دیدارها بود، اما در شرایط سخت لیگ توانستیم با تک‌باخت امتیاز صعود را کسب کنیم.

نصری در خصوص برنامه تیم برای حضور در لیگ برتر آینده بیان کرد: از همان ابتدا که تیم به باشگاه تام منتقل شد. مدیریت باشگاه قول حمایت کامل باشگاه از تیم در صورت صعود به لیگ برتر را داده است و در آینده تیم به‌طور قطع تقویت می‌شود تا بتوانیم در لیگ برتر بدرخشیم و در آینده‌ای نزدیک به یکی از تیم‌های برتر فوتبال بانوان کشور تبدیل شویم. هدف باشگاه تام تیم‌داری در بالاترین سطح فوتبال بانوان کشور است.

به گزارش ایمنا، در هفته پایانی لیگ دسته یک فوتبال بانوان باشگاه‌های کشور پنجشنبه _پنجم بهمن_ تیم تام اصفهان در ورزشگاه رجب‌زاده میزبان تیم پرسپولیس شیراز بود که توانست با نتیجه سه بر صفر به پیروزی برسد. با این نتیجه تام همچون پاس همدان و ستارگان سلیمی بوشهر ۱۷ امتیازی شد و به همراه تیم ستارگان سلیمی راهی فصل آینده لیگ برتر فوتبال بانوان شد.

کد خبر 725631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.