تبلیغات شهری قم در سالروز پیروزی انقلاب اسلامی اکران شد

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: پویش تبلیغات محیطی دهه فجر در شهر قم با مفاهیم مرتبط با جلب مشارکت بیشتر مردم در انتخابات پیش‌ِرو در سطح شهر به اکران رسید.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم از انجام فضاسازی شهر قم با طراحی، چاپ و نصب تبلیغات محیطی در سطح شهر خبر داد و اظهار کرد: در دهه فجر امسال بیش از ۳۴۰۰ مترمربع تبلیغات محیطی در سازه‌های مختلف در سطح شهر قم به اکران رسیده است.

وی ایجاد شور و انگیزه مشارکت بیشتر مردم در انتخابات پیش‌ِرو را مهم‌ترین رویکرد این پویش تبلیغاتی دانست و افزود: طراحی‌های این پویش تبلیغات محیطی با استفاده از بیانات امامین انقلاب، حضرت امام خمینی و مقام معظم رهبر و تصویرسازی‌های مرتبط انجام‌شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم مشارکت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم را از دیگر وجوه این پویش تبلیغات شهری دانست و خاطرنشان کرد: شعار محوری این پویش تبلیغاتی "جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن" انتخاب‌شده است.

کلانترزاده از ادامه اکران این پویش تبلیغاتی تا زمان انتخابات خبر داد و تصریح کرد: معرفی برخی پروژه‌های شهری و استانی که در این دهه مورد افتتاح و بهره‌برداری قرار می‌گیرند نیز در این ایام در سطح شهر به اکران درآمده است.

وی اطلاع‌رسانی و معرفی پروژه‌ها را گامی در راستای جهاد تبیین دانست و گفت: پروژه‌ها، اقدامات و برنامه‌های مختلف مجموعه مدیریت شهری و دیگر دستگاه‌ها و نهادها به‌عنوان دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران می‌تواند در افزایش انگیزه مردم برای مشارکت بیشتر در انتخابات مؤثر باشد.

کد خبر 725555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.