اقدامات زیربنایی دولت مردمی سیزدهم باید در بین مردم تبیین شود

امام جمعه آرادان گفت: دولت مردمی سیزدهم اقدامات و کارهای زیربنایی بسیار خوبی انجام داده که لازم است بنا بر تاکید مقام معظم رهبری این اقدامات در بین مردم تبیین شود و ما نیز وظیفه داریم این عملکرد ها را به گوش مردم برسانیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، حجت‌الاسلام جلیل شریفی‌نیا، امروز _یکشنبه پانزدهم بهمن_ در آئین افتتاح پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: دولت مردمی سیزدهم اقدامات و کارهای زیر بنایی بسیار خوبی انجام داده که لازم است، بنا بر تاکید مقام معظم رهبری، این اقدامات در بین مردم تبیین شود و ما نیز وظیفه داریم این عملکردها را به گوش مردم برسانیم.

وی با بیان اینکه استان سمنان در بسیاری از شاخص‌ها دارای رتبه برتر است، افزود: دشمن در پی اقدامات تخریبی جهت ایجاد نا امیدی و یاس در جامعه و به ویژه در جوانان است که باید مانند گذشته با انجام اقدامات تبیینی و همچنین فرهنگی این اقدامات خنثی شود.

امام جمعه آرادان خاطرنشان کرد: استاندار سمنان، مدیری دلسوز و مردمی است که در طول این ۳۰ ماه خدمت خود در استان به بیش از ۴۰۰ روستای استان سفر و با مردم دیدار چهره به چهره داشته‌اند که این اتفاق در جهت رفع مشکلات آنها بوده و بسیار ارزشمند و قابل تقدیر است.

به گزارش ایمنا، آئین افتتاح هم‌زمان و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌های عمرانی و اقتصادی شهرستان آرادان در دهه مبارک فجر ۱۴۰۲ با حضور استاندار سمنان در سالن اجتماعات کتابخانه شهید فهمیده آرادان برگزار شد.

کد خبر 725547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.